3 Ekim 2022 Pazartesi

Revolution Niacinamide Mattifying Cream Nemlendirici

 Yazısını şurada yazdığım Revolution Niacinamide Serumu beğenince aynı markanın yine niacinamide içerikli nemlendiricisini aldım ve hemen denemeye başladım. 

Revolution Niacinamide Mattifying Cream Nemlendirici

Revolution Niacinamide Mattifying Cream Nemlendiricinin vegan ve crurelty free olduğunu yazının başında söyleyeyim;) Genelde karma/yağlı ciltler için olan kremlerde gereken nemlendirme pek sağlanamaz daha çok sebumu emmeye yöneliktir. Ancak bu krem hem yağı emiyor hemde cildin nem ihtiyacını muazzam şekilde karşılıyor. Ciltte bıraktığı hissiyat kadife gibi asla yapış yapış olmuyor. Şuan benim için kullanıp memnun kaldığım nemlendiriciler arasında açık ara önde. Sivilce yapmadı dememe gerek yok sanırım :)


Bu kremin benim için tek eksi yönü kavanozda olmasıydı. Her seferinde parmakla kremi almayı sevmiyorum, pompalı şişede olsa kesinlikle daha iyi olurdu.

Revolution cilt bakımı ürünleri gerçekten beni kendilerine hayran bıraktı. Şuana kadar 3 ürün denedim (3. nün yazısı da yolda:)) hepsi benim için harika çıktı. Watsons mağazalarından yada Watsons Online dan rahatlıkla ulaşabileceğiniz Revolution cilt bakım ürünlerine göz atmayı sakın unutmayın, özellikle indirim dönemlerinde kaçırmayın derim! Çünkü içeriklerinin ve ürün kalitelerinin fiyatına göre çok çok üstte olduğunu düşünüyorum. 

Revolution cilt bakım ürünlerinden sizin tavsiyelerinizi bekliyorum. Sevgiler:*


-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder