22 Mayıs 2022 Pazar

Revolution Skincare Leke ve Gözenek Arındırıcı Serum (Niacinamide Serum)

 Yazısını şurada yazdığım ve son damlasına kadar bayılarak kullandığım Purest Niacinamide serumum bitince Ojemrujumrimelim Nihal'in -görüşlerine çok güvenirim- önerdiği Revolution Niacinamide Serumu denemek istedim ve Watsons'ın güzel bir inidirmine denk gelince hemen satın aldım.

Revolution skin Care

Revolution Skincare Leke ve Gözenek Arındırıcı Serum, %10 Niacinamide ve %1 Çinko içeriyor. (Purest %5 Niacinamide içeriyordu) Hedefi direkt, yağlı, tıkalı gözenekler ve lekeye yatkın ciltler için. (Ne kadar da ben:))) Serumun güzel özelliklerine devam edersek; vegan, cruelty free, pafümsüz, parabensiz ve alkolsüz oluşu diye devam edebiliriz.


Revolution Skincare Leke ve Gözenek Arındırıcı Serumu sabah veya akşam cilt temizliğinden sonra kullanıyorum. Yarısı bitti bile ve cildime çok iyi geldiğini düşünüyorum. Kesinlikle daha aydınlık daha parlak bir cilt oluşmasına yardım ediyor ki arkadaşlarımın "senin cildin bi parlamış" iltifatını nkesinlikle bu serum sayesinde olduğunu düşünüyorum. 

Watsons ta sık sık indirime giren Revolution cilt bakım ürünlerine bir şans verip denemenizi öneriyorum. Ben bu markanın Niacinamide nemlendiricisini de dün itibariyle cilt bakım rutinime eklemiş bulunmaktayım. Markanın diğer ürünleriyle ilgili tavsiyelerinizi bekliyorum.

Sevgiler:*


-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder