13 Ekim 2021 Çarşamba

Sıberıan Wellness Göz Çevresi Kremi / Revitalizing Eye Cream

     Son zamanlarda adını sıklıkla duyduğum ve ürünlerini çok merak ettiğim Siberian Wellness markasından bloguma konuk olan ilk ürün göz çevresi kremi oldu.   

Sıberıan Wellness Göz Çevresi kremi

 Öncelikle şunu belirteyim markanın üyesi veya temsilcisi değilim. Kesinlikle tüketici olarak deneyip yorumlarımı aktarmak maksadıyla yazıyorum.

    Sıberıan Wellness, ürünleri Rusyada üretilen, temiz içerikleri olan bir network firması. Markanın ürünlerini ya müşteri/danışan olarak sisteme üye olup yada bir temsilci aracılığıyla sipariş edebiliyorsunuz. Ben bu ürünü markanın temsilcisi bir arkadaşmdan 55-TL ye satın aldım.



    Sıberıan Wellness Göz Çevresi Kremi, göz çevresindeki mimik kırışıklıklarını ve koyu halka görünümünü hedefliyor. Düzenli kullanımda yeni oluşacak mimik kırışıklıklarını engellediğini ve etkili bir nemlendirme sağladığın düşünüyorum. 15 ml lik ambalajda satılan bu ürünü fiyat performans açısından değerlendirdiğimde çok başarılı buldum ve yeniden alacağımı düşünüyorum.



    Sıberıan Wellness sistemindeki uzun kargolama süresi ve stok dışı ürün sorununun acilen çözüme kavuşturulmasını diliyorum. Zira haftalarca ürünlerin stoğa girmesini beklemek can sıkıcı olabiliyor. Buarada markanın başka ürünlerini de denedim önümüzdeki günlerde blogda yerlerini alacaklar:)

    Bir sonraki yazıda görüşürüz ;)


-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder