14 Ekim 2021 Perşembe

EffectHA Nemlendrici Krem

Instagramdaki bir eczacı sayfası (şuan maalesef adını hatırlayamıyorum) sayesinde tanıştığım EffectHA markasından denediğim ilk ürün yağlı ve karma ciltler için nemlendirici kremi oldu.

Effectha nemlendirici

EffectHA Nemlendrici Krem içeriğinde, Hyaluronic Asit, Niacinamide, Bisabolol, Zinc Pca bulunuyor. İçeriği, deyim yerindeyse benim için tam bir biçilmiş kaftan oldu! Hem yaşlanma karşıtı yoğun nemlendirme, hem leke ve gözenek oluşumunu engelleme , yağ ve nem dengesini koruma gibi birçok faktörü içinde barındırıyor oluşu muhteşem!


    
 Ürünü aldığımdan beri her gün düzenli kullandım. Hatta yazısını şurada yazdığım Purest Solutions Niacinamide serumla birlikte voltran oluşturdum ki sormayın cildimdeki bayram havasını :) Cildimi sivilce yapmadan yağlandırmadan bukadar yoğun nemlendiren bir krem kullandığımı hatırlamıyorum. Memnun kaldığım ürünler olsa da genellikle değiştiririm yeni ürünler denerim ama bunun ikincisi kesinlikle alınacak.
İçerik listesinde Niacinemide maddesinin ikinci sırasında olmasına dikkat çekerim ;)


EffectHA markasının yerli ve cruelty free olduğunu da belirtmek isterim.

Eğer karma yağlı bir cildiniz varsa mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum.  EffectHA ürünerini kendi sitesinden yada eczanelerden satın alabilirsiniz. Hatta Trendyol da bile satışa çıkmış! 

Markanın temizleme jelini de aldım, kullanım testinden geçince ilk iş yazısı blogda olacak beklemede kalın.....:)

-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder