26 Ocak 2021 Salı

Vichy Normaderm Yüz Temizleme Jeli ve Günlük Bakım Kremi

Vichy Normaderm serisi, yağlı, akneli ve genişlemiş gözeneklere sahip ciltler için geliştirilmiş özel bir bakım serisi. Bende biraz araştırıp (nedenlerini aşağıda belirteceğim) Vichy markasından ürün kullanmaya karar verdim ve vichy.com.tr deki cilt analizimi yapıp cildime göre ürünleri ve rutinlerimi belirledim. Bu rutine yönelik alıp kullanmaya başladığım ilk ürünler ise Normaderm Yüz Yıkama Jeli ve Günlük Bakım Kremi oldu.

Vichy Normaderm

Vichy Normaderm Arındırıcı Yüz Yıkama Jeli : Yağlı ve akne eğilimli ciltler için üretilmiş. İçeriğinde çinko bakır ve probiyotik bulunuyor. Hedef, mat, sebumu ve gözenek görünümü azalmış bir cilt. Ürünü bir aydan fazla süredir sabah ve akşam cilt temizliğinde kullanıyorum. Yağlı cilde sahip olmama rağmen, yağlı ciltler için olan ürünler beni çok korkutur. Çünkü genellikle asit içerikli cildi yoran sert ürünler olur. Ama bu yıkama jeli ile , yağdan arıldırılmış ama nemini kaybetmemiş bir cilt bırakıyor geride. Beni hiç rahatsız etmeyen hafifi bitkisel bir kokusu var.


Vichy Normaderm Günlük Bakım Kremi: Aktif içerikleri Salisilik asit, Hyalüronik asit, Bifidus özü olan nemlendirici günlük bakım kremi. Hedef yağlı ve akne eğilimi olan ciltlerde gözenek görünümü, leke ve siyah noktaları gözle görünür şekilde azaltmak ve nemlendirmek. Ürünü bir aydan fazla süredir yıkama jelinden sonra sabah ve akşam kullandım. 2-3 pompa kadarı yeterli oluyor. Bu üründe de yıkama jeli gibi bitkisel bir koku var.

Bu ürünleri kullandığım sürede gözenek görünümünde (ki ürünleri alırken tek hedefim siyah nokta ve gözeneklerdi) %60-70 oranında azalma gördüm ve bu beni çok mutlu etti. Günlük bakım kreminin nemlendirme etkisinin yetmediği zamanlar oldu, o yüzden ürünü kullanmayı bırakmadan nemlendirici bir serum alıp rutinime eklemeyi düşünüyorum. Buarada haftada 1-2 kerede şu yazımda bahsettiğim Missha nın siyah noktalara karşı olan maskesini kullanıyorum.

Vichy ürünlerini ben eczaneden aldım ama birçok dermokozmetik sitesinde satışı var internet üzerinden satın alabilirsiniz. Çok uygun fiyatlı ürünler değiller ama verdiğiniz paranın karşılığını alabiliyorsunuz. Benim deneyimim böyle oldu en azından :) Sizde cildinize uygun Vichy ürünlerini keşfetmek için vichy.com.tr den cilt analizinizi yapabilirsiniz. 

Sevgiler:*


-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder