25 Ocak 2021 Pazartesi

Maybelline Color Tattoo Far / 91 Rose ve 93 Nude Rengi /Kuruyan Color Tattoo Farları Nasıl Uyguluyorum?

Maybelline Color Tattoo krem farların 91 Rose ve 93 Nude renkleri yıllardır çok severek kullandığım ürünler. Yapıları, kalıcılıkları ve doğal duruşları en sevdiğim yönleri. Ancak bir sorun varki zaman içinde kuruyup, hem parmakla hem fırçayla ürünü uygulamak mümkün olmuyor. 


Bende böyle durumlarda farın içine küçücük bir damla hindistan cevizi yağı koyup parmağımla yediriyorum. Böylelikle ürününü duruşu daha parlak bir hal alıyor. Burada önemli olan hindistan cevizi yağını çok fazla kaçırmamak! Aksi halde göz makyajınızdaki maskara ve kalem gibi diğer ürünler akabilir.

Maybelline Color Tattoo 93 Nude rengini göz kapağımın rengini eşitlemek istediğim zamanlarda doğal bir duruş için kullanıyorum. Bu ürünü baz olarak düşünebilirsiniz. Üzerine sureceğiniz toz farların kalıcılığı arttıracaktır. 91 Rose rengi ise bence kahve alt tolu bir pembe ve her göz rengine çok yakışacağını düşünüyorum. Ürünü göz kapağınıza farklı yoğunluklarla dağıtarak harika bir dumanlı göz makyajı bile elde edebilirsinz.




-Paylas-

2 yorum:

  1. Tekli farları çok başarılı ama dediğin gibi uygulaması sıkıntılı sadece :)

    YanıtlaSil
  2. Maybelline color tattoo farlari bende çok seviyorum ☀️

    YanıtlaSil