26 Aralık 2020 Cumartesi

MISSHA Black Ghassoul Tightening Mask / Missha Siyah Kömür Maskesi

Siyah noktalaaaaar!! Gerçekten cildimdeki en büyük sıkıntı olabilir. Uğraşınca küçülüp gidiyorlar evet ama en ufak bir bakım aksatmasında geri gelmeleri kaçınılmaz oluyor. Şuradaki yazımda bahsettiğim gibi uzun süreden sonra yeniden maske yapmaya karar verdim ve siyah noktalarla savaşımı bu ürünle başlattım: MISSHA Black Ghassoul Tightening Mask 

Missha Kil Maskesi

Neden bu maskeyi tercih ettim?; Ürünün içeriğindeki "Ghassoul", saf kömür ve %100 doğal mineraller sayesinde ciltteki fazla yağı emerek gözenekleri sıkılaştırıcı etkisi olduğu vaadi beklentilerime tam isabet etti açıkçası. 95 gr lık ürünü indirim döneminde çok uygun bir fiyata alınca denememek olmazdı.



Ürünü nasıl kullanıyorum?: Misshanın sitesinde ürünün 3 farklı şekilde kullanımı açıklanmış;

   1)Siyah noktaların olduğu bölgeye uygulayıp 15-30 dk bekletip yıkamak ve sonrasında siyah noktaları pamukla almak.

    2)Uyumadan önce pamukla siyah nokta olan bölgelere uygulamak ve sabah yıkamak.

    3)Tüm yüze uygulayıp 15-30 dk bekleyip yıkamak.

Ben ürünü tüm yüzüme uygulayıp genellikle 20 dk bekleyip duruluyorum sonrasında gözeneklerde çıkan beyaz noktaları daha önce aldığım çift taraflı metal çubukla temizliyorum. Aldığım ilk zamanlar haftada 2-3 kez uyguluyordum ama şimdilerde haftada 1 uygulamaya başladım.

Üründen memnun kaldım mı?: Kullanmaya basladığım süreden bu yana siyah noktalarım azaldı ve  gözeneklerim de gerçekten çok küçüldü. Bu tarz ürünleri alınca mutlaka düzenli kullanmaya özen gösterin, ancak o şekilde sonuç alınıyor bence. Birde genellikle cilt maskelerinde uygulama sonrası ilk gün cilt parlak, tertemiz olurken sonrasında etkisi azalıyor ama bu ürünün etkisini cildinizde kalıcı bir şekilde görebiliyorsunuz.

Daha önce kullanıp aşırı sevdiğim Kiehls Rare Earth cilt bakım maskesinden de siyah noktalar konusunda çok iyi sonuçlar almıştım. Bu tarz sorunlarınız varsa hem Missha Black Ghassoul hem de Kiehls Rare Earth maskesini şiddetle tavsiye ediyorum.

MISSHA Siyah kömür maskesini ben indirimde 69 -TL ye almıştım. Sizde incelemek veya satın almak isterseniz Missha Online ı ziyaret edebilirsiniz.


-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder