30 Aralık 2020 Çarşamba

Isana Q10 Bakım Seti / Gündüz -Gece-Göz Kremi

Rossmann benim çok sık alışveriş yaptığım, sevdiğim markalardan biri. Hem cilt bakım hem kişisel bakım hemde ev temizlik ürünlerinde çok başarılı ürünler buluyorum. Isana markasını da ürün içeriklerinin hem daha zararsız hem de vegan olması dolayısıyla tercih ediyorum. Yaş 30 u geçmeye başlayınca yaşlanma karşıtı ürünler ilgimi çeker oldu. Yaklaşık 1 sene önce Rossmann Online dan alışveriş yaparken gündüz, gece ve göz kremi içeren bu kırışıklık karşıtı Q10 Bakım Seti ni çok uygun fiyata görünce denemek istedim.

Öncelikle Isana Markasının ürünleri vegan içerikli. Tercih etmemde önemli rol oynuyor. Ayrıca formulasyonlarındaki başarısı ve uygun fiyatı bonus oluyor.


Setin içerisindeki gündüz kreminin içinde SPF 30 güneş koruyucu var. Böylece kışın ekstra güeş koruyucu kullanmaya gerek kalmıyor ve bence bu aşırı pratiklik sağlıyor.

Gece kremi ve gündüz kreminin yapısı gerçekten yoğun. Jel veya hafif yapıda değil. Bu yüzden normal ve kuru ciltler için daha uygun. Ben yağlı karma cilde sahip olmama rağmen bu setlerden birer kutu bitirdim herhangi bir sivilceleme yada yağlanma sorunu olmadı. Ancak ikinci kutularda yarıda bırakmak zorunda kaldım, çünkü gözeneklerimde genişleme farkettim ve sıkılaştırmaya yönelik ürünler aldım. Özetlemek gerekirse bu kremleri normal ve kuru cilde sahip olup, 30 yaş üzeri için  uygun fiyatlı nemlendirici arayanlara şiddetle travsiye ediyorum.


Bu seriden en sevdiğim ürün ise göz çevresi krem oldu. Bir kutu bitirdim, ikinci kutuyu da severek kullanıyorum. İçindeki Q10 ve E Vitamini sayesinde derin kışıklık oluşumunu engellediği yazıyor. O yüzden bu tarz ürünleri var olan kırışıklıkları gidermek için değil, yeni kırışık oluşumunu engellemek ve göz çevresini nemlendirmek beklentisiyle kullanmak daha mantıklı olacaktır. Bende bu ürünün göz çevresini güzel nemlendirdiğini düşünüyorum.

Isana Q10 Bakım Seti şuan kendi sitesinde 72,00-TL. İncelemek ve satın almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. 

Yeniden görüşmek üzere Sevgiler:*


-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder