20 Ekim 2020 Salı

Aşırı Pratik Tarifler / Fırında Hamsi

 Aşırı pratik tariflerde en sevdiklerimden "Fırında Hamsi" tarifimi paylaşmadan olmaz. Çünkü hem sağlıklı hem yapımı çok kolay! Bonus olarakta çocukların eline alıp yemesi keyifli olduğundan omega 3 ü eğlenceli şekilde yedirmiş oluyoruz :)

Başlık ekle

Malzemeler;

*Hamsi : Ben taze hamsiyi kolay kolay bulamadığım için METRO marketten ayıklanmış dondurulmuş hamsi alıyorum. Buzluğa koyuyorum çok pratik oluyor size de fikir olsun.


*Mısır Unu: Organik Doğalsan mısır ununu da METRO dan alıyorum. Çok başarılı bir ürün denemenizi tavsiye ederim.


*Tuz

*Zeytinyağ

Yapılışı;

Yarım kilo hamsiyi yıkayıp süzülmesi için kenara alıyorum. Sonra göz kararı mısır unu ve tuzu karıştırıp hamsilerle harmanlıyorum. Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine balıkları yerleştirip üzerine çok az zeytinyağı gezdirdikten sonra 180-200 derece fırında ortalama 15 dakika pişiriyorum. Pişme derecesi çok önemli, balıkların birazcık kızarması ama çok fazla kurumaması gerekiyor. İşte bu kadar basit ' Afiyet olsun:)

***Diğer pratik tariflerim için buraya tıklayabilirsiniz :)


-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder