1 Eylül 2020 Salı

En Sevdiğim Göz Kalemleri

Göz kalemine çok para vermeyi tercih edenlerden misiniz?  Yoksa çok bütçe ayırmadan uygun fiyatlı ama yüksek performans aldığınız kalemler mi favoriniz ? Benim çok yüksek fiyatlı kalemleri kullanmışlığım olsa da son yıllarda hem uygun fiyatlı hemde aşırı kaliteli ürüner bulunca, kendime şöyle bir mini göz kalemi favorileri oluşturdum.:))

Beaulis Asansörlü Göz Kalemi "198 Copper" : Yıllarca MAC "Teddy" göz kalemine tutkun biri olarak, muadilini uygun fiyata bulmanın mutluluğunu bu kalemle yaşadım:) Haftanın 6 günü makyaj yapıyorsam en az 4 günü bu kalemi kullanıyorum. Sadece göz üstüne sürüp fırçayla dağıtıyorum. Kahverenginin, tonu, duruşu kolay ve yumuşak dağıtılabilir olması, kalıcılığı gerçekten mükemmel. Gratis mağazalarında çok uygun fiyata bulabilirsiniz. Ayrıca Mac Teddy kalemini incelemek isterseniz şuradaki yazıma bakabilirsiniz :)

Maybelline Master Drama LightLiner "35 Matte Light White" : Bu göz kalemi de göz pınarına eklenecek minnoş beyazlık için ideal bence. Ama azıcık sürüp dağıtmak şart! Yoksa bembeyaz saçma bir görüntü  oluyor. Göz pınarına sürdüğüm çoğu ürün gözümde kaşıntı, hassasiyet yaratsa da bunda sorun yaşamadım. Neredeyse hergün kullanıyorum. Kalıcılığı, yumuşaklığı ile kendisi diğer favorim olur!

Bourjois "60 Taupe Of The Top" : Bu da her markada bulamadığım bence mükemmel bir ton. Gözümün içine ve dışına uyguluyorum. Açık renkli, simli ve aşırı yumuşak yapısına rağmen mükemmel kalıcılıkta. Bourjois markasının artık ülkemizde satışı yok. Yurt dışına çıktığınızda bakmanızı öneririm. Renk çeşitliliği ve kalıcılık konusunda harika! Bu renk aynı zamanda daha önce incelemesini yaptığım MAC Satin Taupe fara çok benziyor. Okumak isterseniz yazısı burada ;) 

Bourjois "45 Blue Remix": Çok nadiren de olsa göz makyajında "renkli" bir ürün kullanıyorum. O renkte genellikle mavi oluyor. Bu kalemi de gözüme yarım eyeliner çektiğim zamanlar alt tarafa sürüyorum. Pigmentasyonu çok yoğun, o yüzden çok hafif dokundurup dağıtmak daha iyi sonuç veriyor bence.


Makyaj çantamda sadece bu göz kalemleri var ve bittikçe alıyorum. Sizinde bana göz kalemi tavsiyeriniz olursa lütfen paylaşın:) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere Sevgiler:)


-Paylas-

2 yorum:

  1. Beaulis Cooper yedeği olan bir kalem bende 😍

    YanıtlaSil
  2. Ah Bourjois ah... nerelere gittin... Bu arada, Beaulis'in bir göz kalemini kullanıp beğenmemiştim; ama, bu çeşidi değildi. Copper olana ilk fırsatta bakacağım :) Çok sevgiler!

    YanıtlaSil