1 Şubat 2016 Pazartesi

Mac Göz Kalemi Teddy

Merhaba :) 

Mac mağazasında MUA arkadaş gözüme bu kalemle makyaj yapınca çıkan güzellik karşısında gaza gelip almamam mümkün değildi! Evet gaza gelip aldım, çokta sevdim ama bi göz kalemine bu kadar para verilir mi, yok mudur bunun uygun fiyatlı muadili demekten de kendimi alamadım. Yinede kısa sürede gözbebeğim oldun Mac Teddy ;)


Mac Teddy Göz Kalemi, yapısı itibariyle epey yumuşak uçlu bir kalem, bu yüzden sürümü yumuşacık ve çok kolay ancak yumuşak yapısından beklenin aksine inanılmaz kalıcı ve gün boyu kesinlikle akmıyor.

Rengi de bence sıradan kahvelerden değil. İçerisinde bronz ışıltılar var inanılmaz güzel duruyor. Bu kalemi sürüp bir fırçayla dağıtırsanız harika bir dumanlı göz makyajı elde ediyorsunuz ki ben genelde bu şekilde kullanıyorum.



Mac Teddy Göz Kalemi gerçekten aldığım günden beri elimden düşmedi. Her ten ve göz rengine çok yakışacağını düşünüyorum.

 Gün boyu ne göz kapağından nede göz içlerinden akma dağılma yapmayan bu kalemi bitirince daha uygun fiyatlı muadilini arayacağıma eminim ama bulamazsam da ömür boyu satın alacağım bir göz kalemi olacak kendisi :) 



-Paylas-

6 yorum: