31 Ağustos 2020 Pazartesi

MISSHA All Around Safe Block Aqua Sun Gel SPF50+/PA++++/Missha Güneş Koruyucu

Çok sevdiğim güneş koruyucu markaları olsa bile her seferinde farklı bir markadan farklı bir güneş koruyucu deniyorum mutlaka. Cildimde "macera"yı seviyorum bazen:) Missha son 6 aydır çok ilgimi çeken, ürünlerini tüm detaylarıyla araştırdığım ve neredeyse her kategoriden ürününü denediğim bir marka oldu. Onlardan biri de; "MISSHA All Around Safe Block Aqua Sun Gel SPF50+/PA++++"

Missha All Around Safec Block Aqua Sun Gel

Cildim hassas, lekelenmeye ve akneye müsait olunca her mevsim (güneşli havalarda daha yoğun, kışın sadece aklıma geldiğinde:)) güneş koruyucu kullanıyorum. Karma/yağlı olunca da seçtiğim ürünlere çok dikkat ediyorum ki kaş yapayım derken göz çıkarmasın. Güneş koruyucularla ilgili birsürü detay var. İçerik ve yapılarıyla ilgili yotube da çok sevdiğim Çisem Çakır ın güneş kremleri video listesini mutlaka izlemenizi öneririm.

Neden bu ürünü tercih ettim?; Missha özellikle güneş koruyucu konusunda çok popüler ve ürün formülasyonları açısından başarısını çokça duyduğum bir markaydı. All Around Safe Block Aqua Sun Gel ise karma/yağlı ve hassas ciltler için türetilmiş tamamen su bazlı hafif yapıda bir güneş koruyucu.

Üründen memnun kaldım mı?; Yapısı jelden ziyade sıvı olan ürünü cildime uyguladığımda hiçbir beyazlık bırakmadan ışıltılı ama aynı zamanda mat bir görüntü bırakıyor.  Bu açıdan çok sevdim. Gün boyu hiç yağlandırma ve ağırlık yapmıyor. Gün içerisinde yenilememe rağmen koruyuculuğunu çok başarılı buldum. Cildimde sivilcelenme, lekelenme vs sorunu yaşamadım. Bu kadar artısının yanında ürünü yeniden almayı düşünmüyorum. Çünkü 50 ml ürünün 2-3 ay içinde bitmesi beni birazcık şoka uğrattı. Ben genellikle güneş koruyucuyu senede bir kez alır minimum 6 ay kullanırdım. Ki bu ürünle aynı performansı aldığım yine yüksek kalitede daha bereketli ürünler kullanmışlığım var. Mesela Heliocare markasının güneş koruyucuları benim güneş koruyucu listemde her açıdan zirvede!

Yine de ürünü detaylarıyla incelemek ve satın almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Başka bir yazıda görüşmek üzere sevgiler:)


-Paylas-

2 yorum:

  1. bu ürünü çok duydum ama denemedim seneye alabilirim ama..

    YanıtlaSil
  2. Missha güneş kremlerini çok severek kullanıyorum bunu da indirimde bakmak istemiştim ama kalmamıştı 😅

    YanıtlaSil