30 Ekim 2019 Çarşamba

Mini Dolin Bebek Şampuanı ve Vücut Losyonu

Merhaba:)

Çok özlediğim blog yazılarıma dolu dizgin süren annelik tecrübelerimi de ekleyerek devam ediyorum:) Bebekler/çocuklar için araştırma yapan anne ve anne adaylarına bir faydası olursa ne mutlu bana !

Bebeğim doğmadan önce çoğu anne gibi her alacağım ürün için milyon tane içerik araştırması yapmayı kendime görev edinmiştim. Piyasada hep duyulan popüler markaları bende denedim ama şunu farkettim ki aslında reklamı yapılmayan içeriği gerçekten çok temiz bebeğimde hiçbir alerjik reaksiyona sebep olmayan harika markalar var. Bunlardan ilki bebek bakım ürünleri kategorisinde Mini Dolin Bebek Şampunı ve Vucüt Losyonu.

yenidoğan şampuan


Mini Dolin Bebek/Çocuk İçin Saç ve Vücut Şampuanı: Oğlum 27  aylık. Bu süre içerisinde denediğim birkaç popüler marka sonrasında keşfettim ve kullanmaya devam ediyorum. İki kutu bitti bile :) Ürün göz yakmayan formüle sahip, olması gerektiği gibi. SLES, SLS, Boyar Madde, Fenoksietanol, Paraben içermiyor. İçeriğindeki ilk kez duyduğum "Hodan Yağı" ve Bal Özütü hassas saç ve vucut derisinin doğal yapısını koruyor ve nemlendiriyor. Sanırım içeriğinin temizliği dışında beni en çok etkileyen kısmı bebeğimin teninde kurumaya veya döküntüye sebep olmaması oldu. Çünkü kullandığım diğer ürünler kurutmuştu ve minik minik kırmızı döküntülere sebep olmuştu. Eğer sizde böyle bir sorun yaşıyorsanız kullandığınız bakım ürünlerinde Mini Dolin Şampuana mutlaka bir şans verin derim ;)


Mini Dolin Bebek/Çocuk İçin Vücut Losyonu: Bu Losyondan da bir kutu bitirdim ikincisini yeni aldım. Her banyodan sonra değil ortalama 10 günde bir kullanıyorum. Bebeğimin vücudunun kendi doğal dengesini koruyarak çok güzel bir nemlendirme sağlıyor. Mineral Yağ, Boyar Madde, PEG, Fenoksietanol, Paraben içermiyor. Formülünde "Hodan Yağı", Bal Özütü, Argan Yağı, Zeytin Yağı, Pantenol bulunuyor. Bu ürünü kendim içinde kullandığımı belirtmeden geçemeyeceğim ;)


Mini Dolin ürünleri "Yerli Üretim" olup detaylı bilgi için internet sitelerine bakabilirsiniz. Bulunduğunuz şehirdeki eczanelerde ve dermokozmetik ürünler satan internet sitelerinde ürünleri bulabilirsiniz. 

Sevgiler :*



-Paylas-

6 yorum:

  1. Temiz içerikli olduğundan ötürü çoğu bebek ürününü bende kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebek bakımında ekstra önem veriyorum bu içerik olayına :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. evet o da ürünün ayrı bir artısı oldu benim için :)

      Sil
  3. Ceradolin ile aynı firma sanırım, değil mi? Öyleyse benim de aklımda olsun, eczaneye gittiğimde mutlaka bakayım. Güle güle büyüt miniğini, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ikisi aynı firma diye biliyorum bende çok teşekkür ederim çok öpüyorum:*

      Sil