13 Ekim 2020 Salı

Görkito Vücut Köpüğü

Blog dünyasında olup, Görkem Karman'ı takip etmeyen var mıdır bilmiyorum. 2015 yılından bu yana blog yazıyorum ve taaaa ozamanlardan beri çok severek takip ediyorum. Fikirlerine, önerilerine çok güvendiğim için kendi markası olan" Görkito" dan çıkardığı ürünleri hemen alıp denemeye başladım tabiki :)Denediğim ilk ürünler ise vücut köpükleri oldu.


Vücut köpüklerinin vanilya ve kakao aromalı olmak üzere iki çeşidi var. Ben ikisinden de sipariş verdim. Normalde vanilya kokusunu sevmiyorum, bana ağır geliyor ama bu köpükteki koku çok hafifti. Kakaolusu da bana denizden çıkıp sürdüğümüz mis kokulu güneş kremlerini anımsattı. Aromaların ikisini de çok beğendim.


Köpüklerin, kıvamları, sürülüşteki kolaylığı ve sonrasında bıraktığı nemli hisle birlikte müthiş kalıcı kokusu gerçekten harika! Butter kıvamdaki, vücut kremleriyle asla anlaşamamış biri olarak bu ürünlere bayıldım. Sürdükten sonra hemen emilmesi ve yapış yapış bırakmaması ayrıca güzel...

Eğer  pul pul dökülen çok kuru bir cildiniz varsa nemlendirme özelliği ne kadar etkili olur bilemiyorum ama diğer tüm cilt tiplerinin çok seveceği bir ürün olacağına eminim!

100 ml lik ambalajlarda satılan vücut köpüklerini elime ilk aldığımda küçük olduğunu ve çabuk biteceğini düşünsem de çok bereketli olduklarını gördüm. Satın almak ve ürünleri detaylı incelemek isterseniz Görkito.com u ziyaret edebilirsiniz.

Sevgiler:*


-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder