2 Aralık 2019 Pazartesi

Cilt Nemlendiricisi Olarak KUŞBURNU ÇEKİRDEĞİ YAĞI

İki ay kadar önce çok sevdiğim bir arkadaşımla buluştum ve cildindeki parlaklık ışıltı resmen gözlerimi kamaştırdı. Bu durumun sebebini sorduğumda cilt bakımını artık daha düzenli yaptığını, nemlendirici olarak ta Kuşburnu Çekirdeği Yağı kullandığını söyledi. Ben de tabiki durmadım hemen avm nin içindeki Arifoğlu mağazasından soğuk sıkım kuşburnu çekirdeği yağını satın aldım.

arifoğlu kuşburnu çekirdeği yağı


Kuşburnu Çekirdeği Yağının faydalarını araştırdığımda, aradığım nemlendirici de olabilecek en güzel şeyler olduğunu gördüm:) Şöyleki ;
-Yüksek E vitamini içeriği sayesinde cildi nemlendirir. (İlk beklentimiz ;))
-Kırışıklıkları önleyerek cildi sıkılaştırır. (Antiaging severiz:))
-Hücre yenilenmesini sağlayarak cildin daha sağlıklı ve parlak görünmesine yardımcı olur.(Biraz ışıltı hiç fena olmaz :))
-Cildi soğuklara karşı korur ve mikroplara karşı savaşır. (Bu mevsimde tam aradığımız etki))
-İçerdiği A vitamini ile akne ve egzamalara karşı savaşır. (Dileğimiz akneler ve izleri yok olsun:)

Kuşburnu Çekirdeği Yağı nı alır almaz hemen kullanmadım açıkçası çünkü zaten yağlı ve en ufak bir yanlışta sivilce dökmeye müsait bir cildim var. O yüzden önce cildimin küçük bir bölümünde, ertesi gün yarısında denedim, bir sorun yaratmadığını görünce tüm yüze gece yatarken 3-4 damla halinde uygulamaya başladım. Kullanmaya başlayalı bir ayı geçti. Artık yorumlarımı gönül rahatlığıyla paylaşabilirim:)

*Öncelikle kuşburnu çekirdeği yağı "kuru yağ" sınıfına girdiğinden, uygulaması çok pratik yüzünüzü yağlamışsınız hissi olmuyor, cilt yağı direk emiyor.

*Çok keskin ve rahatsız edici bir kokusu yok, sürdükten 1-2 dk içerisinde koku etkisi yok oluyor.

*Sadece geceleri uyguladım. Gündüz kullanımda lekelenme gibi sorunlara yol açabileceğini düşünüyorum.

*Cildimi şurada detaylı yazısını yazdığım Seranem Cilt Temizleme Köpüğü ile yıkadıktan sonra, 3-4 damla Kuşburnu Çekirdeği Yağı nı önce iki elimin arasında ısıttım, sonra masaj yaparak cildime uyguladım.

*Uyguladıktan sonra inanılmaz bir yumuşaklık oluştu cildimde herşeyden önce bu çok hoşuma gitti:)

*Daha önce kullandığım yüksek yada uygun fiyatlı tüm nemlendiricileri düşündüğümde hiçbirinden eksiği yok fazlası var diyebilirim. Her şeyden önce %100 doğal bir ürün kullanıyorsunuz. Bir sürü kimyasalın birleştiği bir ürün değil.

*Piyasada birçok markada satışı olan Kuşburnu Çekirdeği Yağını alırken mutlaka soğuk sıkım olmasına dikkat edin. Arifoğlu Kuşburnu Çekirdeği Yağı hem soğuk sıkım hem de piyasadaki muadillerine göre çok daha uygun fiyatlıydı. Damlalıklı şişede olması kullanım kolaylığı açısından büyük artı.

*Cildimdeki etkisine gelirsek; mucizevi aydınlık parlaklık harika etki gibi şeyler yaratmadı tabiki tıpkı diğerleri gibi :) AMA çok net şekilde gözeneklerim sıkılaştı, siyah noktalarım çok azaldı, cildimi gerçekten etkili bir şekilde nemlendirdi. Ve en önemlisi yağlı-karma cilt yapıma rağmen sivilse döküntü vs yapmadı.

*Bitince yeniden alıp kullanır mıyım? Kesinlikle evet. Hatta içerisine başka yağlar ve vitaminler ekleyerek devam etmeyi düşünüyorum.

Kuşburnu Çekirdeği Yağını satın alabileceğiniz doğrudan linkleri ekliyorum;





Sizin cildiniz için kullandığınız yağlar var mı? Önerilerinizi bekliyorum , Sevgiler:*





-Paylas-

12 yorum:

  1. Ben de kuşburnu çekirdeği yağı kullanıyorum ama başka bir markanın kini , önemli olan soğuk sıkım olması diye okumuştum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence güvenir bir marka olması birde yağın soğuk sıkım olması yeter:)

      Sil
  2. Ben de yeni bir nemlendiriciye para vermek istemiyordum, benim ki bitiyor az kaldıı. Bunu deniyim bir de. Siyah noktaları azaltmadı ve yağlı his bırakmaması beni benden aldı. Çok teşekkürleer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka deneyin bunu kullandıktan sonra o pahalı kremlere boşuna para vermişim dedim. Sevgiler:*

      Sil
  3. Akneye karşı iyi geliyorsa mutlaka denemeli bu ürünü, hele Arifoğluysa kesin alınmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim yağlı cildimde bile hiç akne çıkarmaması müthişti :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. denemenizi gönülden tavsiye ediyorum. Çok sevgiler :*

      Sil
  5. Bir arkadaşım da Misbahçe'ninkini kullanıyor ve o da çok memnun! Ben de Nar çekirdeği ve Üzüm çekirdeği yağı kullanıyorum kışın. Gerçekten kremlere nazaran çok daha fazla yararını görüyorum. Güle güle kullan sen de, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Merhaba.Oldukça kaliteli bir blogunuz var sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de yeni açtığım blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Güzel Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. it’s such a joy reading your posts. Great job!

    YanıtlaSil