10 Aralık 2018 Pazartesi

Gebelik Sonrası Saç Dökülmesini Nasıl Çözdüm? / Yeni Saçlara Merhaba :) (Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakim Yağı)

Gebelik bir kadinin yasayabilecegi çok güzel ve çok keyifli bir süreç olmasının yanında aslında bedeninde birçok değişikliği de beraberinde getiriyor. Hormonlar tepeden tırnağa değişiyor. Aslında ayrı bir güzellik geliyor cildimiz parlıyor saçlar inanılmaz sağlıklı oluyor tirnaklar fln o bicim derken dogum sonrasında yine bu hormonların oyunuyla o sağlıklı saçlar birden tutam tutam dökülmeye başlıyor. Zaten ince telli zayıf saçlarım olduğu için olan saçlarıma sahip çıkmam gerek, bu dökülme bitmeli diyerek uzun zamandır aklımda olan Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakim Yağı satın alıp kullanmaya başladım.

Dax Supergro

Ürünün içeriğinde; tatlı badem yağı, avokado özü, jojoba yağı, susam yağı, buğday tohumu özü, aspir çiçeği özü, pamuk tohumu, bitkisel yağlar ve mineraller bulunuyor.

Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakim Yağını banyodan önce saç diplerime çok çok az sürüp ortalama yarim saat bekletmistim. Banyoda sapmuanlama sırasında çok kolay saçtan arınıyor. Ürünün kutusunda haftada minimum iki sefer uygulanması gerektiği yazıyor ama ben haftada bir uygulayabilmiştim. Kullanmaya başladıktan 1 ay sonra sonuç almaya başladım. Gerçekten vaadettiği gibi saç dökülmesi geçti, saçlarımın hızlı uzadığını gözlemledim, saçlarım daha canlı ve parlak görünmeye başladı. Tüm  bu özellikler acayip hoşuma gitti tabiki ama beni can evimden vuran özelliği -benim senelerdir genetik zannettiğim- kafamda sac olmayan yerlerde yeni saclar çıkarması oldu :))) Yanı ben saç dökülmesi geçsin diye beklerken yeni gelen minik saçlar mucize gibi oldu. Hiç böyle birşey beklemiyordum. Her saçımı geriye topladığında alnım daha geniş dururdu, yan taraflar ise kel gibi göründüğünden hep yanlardan biryerden saçlar getırirdim. Bu durumu bir saç bakim yağının çözeceğini bilsem daha önce kullanmaz miydim ben Hiç!:)

Kafamın sağında ve solunda böyle minik saçlarım çıktı işte:) Daha önceden o bölgelerde hiç sac yoktu böyle bir durum yaşayacağımı bilsem o halini de fotoğraflardım:(
Buarada ürünün büyük boyu da var ben kucuk boy almistim. Benim icin yeterli oldu. Watsons, gratis, rossman ve migros gibi buyuk magazalarda bulabilirsiniz.

Gerek gebelik gerek doğum sonrasında yaşanan harika duyguların yanında sac dökülmesi vb. durumlar tabiki çok önemsiz kalıyor. Önceliğimiz kucagimizdaki yavrunun sağlığı olsa da bu dönemde annenin kendini iyi hissetmesi, kendine bakması ve kendine vakit ayırmasının çok önemli olduğunu düşünüyorum. Ne demişler mutlu anneler mutlu bebekler :)

Sonraki yazıda görüşmek üzere :*)

-Paylas-

8 yorum:

  1. Bu maskeyi kullandığım dönemde ben de çok sevmiştim; dökülme sorunum yoktu ama saçlarım uzamıyordu. O sorunu çözmüştü. Bebek saçların da çok güzel çıkmış maşallah!! Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uzatmada da çok etkili gerçekten! Bebek saçlarım ve ben çok mutluyuz :) sevgiler :*

      Sil
  2. Bende almıştım ama zor arındırdığım için bir türlü aram düzelmedi bununla,ama saç uçlarıma kullanıyorum dax nıyetıne işte :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçınızı ıslatmadan şampuanlamayi denediniz mi öyle hemen arınıyor:)

      Sil
  3. Bende de vardı ama bir türlü kullanmadım oysa ki saçlarım dökülüyor sanırım arındırması beni korkutuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arindirmasi gerçekten hiç zor değil zaten çok az miktarı sadece diplere friksiyon şeklinde uyguluyorsunuz. Hazır elinizde varken denemekten zarar gelmez bence ;)

      Sil
  4. Hamile bayanlar kullanabilir değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o konuda bir bilgim yok ama hamileyken kullanmasanız daha iyi ben olsam kullanmazdım. Sevgiler :)

      Sil