6 Mayıs 2016 Cuma

Maybelline Color Tattoo / Creme De Nude 93

Merhaba :)

Geçen hafta Maybelline Color Tattoo ların mat renklerinin ülkemize geldiğini duydum. İnstagramdan da herkesin kapış kapış bu krem farlardan aldığını görünce bi heveslendim ve gözlerim her girdiğim kozmetik mağazasında Color Tattoo aradı :) Neyseki Eve mağazasında buldum hemde en çok istediğim Creme De Nude rengini:)


Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes farı almamdaki sebep (heveslenmem dışında!) göz kapağımdaki damarlı görünümü nötrlemekti. Bu işlem için WetnWild Brulee kullanıyorum ama dibini gördüm hemde krem yapıda bi farın daha etkili olabileceğini düşündüm.


Maybelline Color Tattoo Creme De Nude, tam benim sevdiğim sarı alt tonlu harika bir renk. Tek başına göz kapağında tertemiz bir görüntü yaratırken üzerine uygulanacak farlar için de güzel bir baz oluyor. Ürünün beklemediğim bir özelliği çok kalıcı olması. Sürdükten kısa bir süre sonra sabitleniyor. Yanlız uyguladıktan sonra göz kapağımda çok hafif kurumuş gibi bi görüntü verdi, özellikle göz pınarlarına doğru olan yerde. Ayrıca tüm göz kapağına uygulandığında katlanma bölgesinde birikme oluyor. Bunu göz önünde bulundurarak göz çevresi kreminizi sürdükten sonra çok az miktarda uygulama yapın derim ben.



İndirimli fiyatı 11-TL olan Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes farı hala deneme aşamasında olsamda ilk izlenimlerim olumlu oldu. Tavsiye ederim :*

-Paylas-

16 yorum:

  1. Ben de bu rengi aldım ve performansını gayet başarılı buldum. Daha önce yurt dışından Creamy Beige rengini almıştım, o da çok güzel, öneririm :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Creamy beige de vardi aslinda keşke alsaymisim diyorum simdi malum zor bulunuyorlar :)

      Sil
    2. Creamy beige de vardi aslinda keşke alsaymisim diyorum simdi malum zor bulunuyorlar :)

      Sil
  2. Ben bulamıyorum bu farı. Hepsi tükenmiş sanırım :) Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis watsons rossmann gezdim bulamadim eve mağazasında karsima cikti sanirim diğerleri indirim bittikten sonra raflara cikaracak öyle tahmin ediyorum :(

      Sil
  3. Ya benim alışverişimde hiç aklıma gelmedi bu, yokmuydu da denk gelmedim bilemiyorum ama yarın çıkıcam yine bulursam mutlaka alıcam,renge bayıldım.Tatto serisini seviyorum matlarınıda severek kullanıcam biliyorum.Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer yakinlarda eve magazasi varsa oraya bak tatlim çünkü h hiçbir gratiste rossmann da fln bulamamistim

      Sil
    2. Eğer yakinlarda eve magazasi varsa oraya bak tatlim çünkü h hiçbir gratiste rossmann da fln bulamamistim

      Sil
    3. Evet canım var şükür ki, yarın ilk işim bakmak olacak, teşekkür ederim :)

      Sil
  4. uygulaması diğer renklere göre daha zor, daha sert diyorlar. öyle mi acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kullandigim tek color tattoo bu oldu o yüzden kiyaslama yapamam ama sürümü zor değil yapisida kuru değil çok kremsi hatta ;)

      Sil
  5. Evet bende duydum sanırım çoktan bitti indirimin ilk gününden her şey bitiyor zaten ben ne zaman gitsem raflar bomboş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki denk gelirsin tatlim indirim boyu pes etmeden bakmaya devam et bence ;)

      Sil
  6. ben bunu aldım ve diğerini arıyorum şimdi ancak daha resim çekmediğim için deneyemedim :-((

    YanıtlaSil
  7. Ben de aldım bakalım. Almayan kaldı mı bilmem.

    YanıtlaSil
  8. Heryerde aradım taradım kalmamıştı ya çok üzüldüm şuan :/

    YanıtlaSil