1 Haziran 2022 Çarşamba

Skinfood Salmon Concealer Kapatıcı

 Tüm sosyal medyanın dilinden düşürmediği, seveninin sevmediğinden çok olduğu meşhur Skinfood Salmon Concealer ı sonunda bende denedim. Aslında denemeye direnmemdeki en büyük sebep ani şekilde neredeyse iki katına çıkan fiyatı yüzünden oldu. Çünkü hali hazırda aşırı uygun fiyatlı -yazısını önümüzdeki günlerde yazacağım- çok memnun kaldığım bir kapatıcımın olmasıydı. 

Skinfood concealer

Herneyse öyleydi böyleydi derken bende Skinfood Salmon Concealer'ın 01 rengini aldım ve kullanmaya başladım. Öncelikle yanında önerilen fırçayı almadım ve elimdeki fırçaların yeterli olacağını düşündüm. Ama asla bu kapatıcı ile benim fırçalar anlaşamadı, olmadı, göz altıma güzel oturmadı. Daha sonra makyaj süngeri ile denedim. Fena değildi ama ürünün tam performansını gerçekten önerilen Nascita 136 numaralı fırça ile gördüm. Bu kadar fark edeceğini düşünmemiştim!:)




Skinfood salmon kapatıcı, -kendi deneyimime göre de- gerçekten övüldüğü kadar varmış. Çok doğal bitişininyanında morlukları gayet güzel kapatıp, göz altını aydınlatıyor. Hafif parlak duruşu ve gün boyu kalıcılığı da yanında bonusu oldu! Küçücük bir ürün gibi gözükse de çok bereketli olduğunu düşünüyorum. İçeriği sayesinde göz altına aynı zamanda bakım yaptığını da söylemeden geçemem! 

Ürünün diğer detaylarını incelemek ve sipariş vermek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Ps: Yanına Nascita fırçayı almayı unutmayın :) 


-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder