15 Ekim 2021 Cuma

Beaulis Maskara / Define It Maskara

Lafı hiç dolandırmadan konuya giriyorum. Bana tüm maskaralarımı -pahalı olanlarda dahil- çöpe attıran 10-TL ye şahane maskara bulmuşum. Daha ne olsun!:=)



Çok yakın bir arkadaşım sayesinde keşfettiğim Beaulis Define It Maskara !

Silikon tombul bir fırçası var ki benim kirpiklerime kıl fırçalar asla olmuyor. Dolgunluk ve kıvırma performansı gerçekten çok başarılı. Tek katla istediğim sonucu alıyorum ikinci kata hiç gerek kalmıyor. Uygun fiyatlı maskaralarda en önemli sorun kalıcılık ve dökülme olsa da bu üründe asla öyle bir sorunla karşılaşmadım. Kalıcılığına da 10 puan!:=)

Maskara memnuniyetinin kirpik yapısıyla alakalı olduğunu ve göreceli olduğunu unutmamakla birlikte, eğer maskara ihtiyacınız varsa ilk Gratis alışverişinizde bu ürüne bir şans vermenizi ısrarla tavsiye ediyorum.

Denerseniz yorumlarınızı benimle yorumlarda paylaşmayı unutmayın. Sevgiler:*


-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder