29 Mart 2021 Pazartesi

Ashley Joy Şampuan /Güçlendirici ve Onarıcı Şampuan

Yeni takıntım Ashley Joy şampuanlar!:) Şampuanı çok sık değiştiren biriyim daha doğrusu elimdeki bitince aynısından değil mutlaka farklı bir markadan alıp deniyorum. Ama her denediğim şampuandan memnun kalmıyorum tabiki. Bir dönem Organix kullanıyordum (ki hala çok severim) sonra Isana (Rossman'da satılan) marka şampuanlara sarmıştım. Watsons alışverişimde Ashley Joy Onarıcı şampuanı indirimde görünce alıp denemek istedim. Çok sevince serinin devamı olan Güçlendirici şampuanı da hemen ardından satın aldım:)

Ashley Joy Şampuan

Bu sampuanlardan "yoğun onarıcı" olan çeşidi beklentimin o kadar üzerine çıktı ki yazmazsam olmazdı. Her iki ürününde kokuları çok güzel. İçeriklerinde SLS, SLES ve PARABEN yok.



Buarada saç tipim yağlı ve ince telli olmasına rağmen şampuanların ikiside saçlarımı yağlandırmadı ve ağırlaştırmadı. İkisini karşılaştıracak olursam, onarıcı olan bir tık daha fazla hacim ve parlaklık verdiği için daha çok sevdim.

Sizde memnun kaldığınız şampuanları benimle paylaşırsanız çok sevinirim:)


-Paylas-

2 yorum:

  1. ben onarıcı olanı kullanmıştım bir dönem ilk iki kullanımda biraz farklı gelmişti ama sonrasında alıştı saçlarım. Güzeldi tekrar alacak olsam gene onu alırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yine alacak olsam hakkımı onarıcıdan yana kullanırım gerçekten çok beğenmiştim. Yorum için teşekkürler sevgiler:*

      Sil