12 Ocak 2021 Salı

Pure Beauty Illuminating Urban Shield Sun Protion Spf50 / Pure Beauty Güneş Koruyucu SPF50+

Yaz-kış demeden güneş kremi kullanıyorum. Size de mutlaka kullanmanızı tavsiye ederim. Kullandığım güneş kremi bitince hızlıca Watsons dan Pure Beauty Illuminating Urban Shield Sun Protion Spf50 Güneş Kremini satın aldım. Genelde güneş kremlerinde eczanelerde satılan medikal ürünleri tercih ediyorum o yüzden nedense bu üründen çok fazla beklentim yoktu, zaten daha sonra kendi kullanıp sevdiğim güneş kremini internetten sipariş ederim düşüncesi vardı.

Pure Beauty Illumınating Urban Shield Sun Protion Spf 50

Ancak, bu ürün beni okadar şaşırttı ki... Yapısı, duruşu, içeriği , kalıcılığı ve koruyuculuğuyla sürekli alacağım güneş kremleri arasına girdi. Pure Beauty bir Güney Kore markası. Aslında bunu göz önünde bulundurup güneş kreminin muazzam çıkacağını da tahmin etmem gerekirdi.



Ürün beyaz ve parlak yapıda. Dağıttığınızda cildinize harika bir parlaklık veriyor. İşe giderken sürdüğüm ürün akşam döndüğümde parlaklığını yititrmemiş şekilde hala yüzümde kalmış oluyor. Ben fondöten pudra vs. kullanmıyorum ama güneş kremi üzerine allık uyguladığımda her iki ürününn kalıcılığı konusunda hiçbir sorun yaşamadım. Benim cildim karma-yağlı. Aylardır kullanıyorum herhangi bir yağlanma sivilcelenme sorunu yaşamadım. Her cilt yapısına uyum sağlayacağını düşünüyorum.

Pure Beauty Illuminating Urban Shield Sun Protion Spf50 Güneş Kreminin internette Trendyol, Hepsibuarada gibi sitelerde satıldığını gördüm. Ben Watsons dan aldım. Stoklarda kolay kolay bulunmayan çabuk tükenen bu ürünü bulduğunuzda kaçırmadan denemenizi tavsiye ederim.

Sevgiler:*


La Roche Posay Güneş Koruyucu yazımı okumak isterseniz BURAYA tıklayabilirsiniz.

Missha Güneş Koruyucu yazımı okumak isterseniz BURAYA tıklayabilirsiniz.



-Paylas-

1 yorum: