6 Ocak 2021 Çarşamba

Kokopatik / Bebek ve Çocuk Patikleri

Gectiğimiz ay 3 yaşındaki oğluma evde giymesi için patik almak istedim ve çok duyduğum Kokopatik markasından sipariş verdim.

kokopatik

Markanın kendi sitesinde birçok güzel desen var seçerken gerçekten kararsız kaldım. Patiklerin numara aralığı da çok geniş 17 numaradan başlayıp 29 numaraya kadar seçenek var. Siparişi oluştururken baharlık yada kışlık olarak seçiminizi yapabilirsiniz. Ben kışlık olarak iki adet patik seçtim ve siparişimi oluşturdum.



Patikler elime ulaştığında kalitesi hakkında hiçbir fikrim oluşmadı açıkçası. Kullanmaya başladıkça yıkanıp deforme olmaması, ayakları çorapsızken bile sıcak tutması, rahat ve hafif olması çok hoşuma gitti. Lastikleri de çok ince pofuduk ayakları sıkıp iz yapacağını düşünmüyorum.


Kokopatik markası Trendyol'da da satılıyor ama ben kendi sitelerinden sipariş ettim. Zaman zaman kampanyaları oluyor. 2 ürün alınca 1 ürün hediye vb.. Kısacası çocuklarına ev patiği arayanlara Kokopatik tavsiyemdir.


-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder