11 Ocak 2021 Pazartesi

Görkito Kapatıcı / Concealer

Çok sevdiğim blogger Görkem Karman'a ait Görkito markasından denediğim ikinci ürün göz altı kapatıcısı oldu. Daha önce markanın vücut köpüklerini şuradaki yazımda incelemiştim.

Görkito Kapatıcı


Gorkito Kapatıcı 01 numara

Görkito kapatıcılarda 4 renk seçeneği var. Ben 01 numarasını satın aldım. Ürün her zamanki Görkito özeni ve paketlemesi ile geliyor. Kapatıcı 4 ml ve fırçalı aplikatörü ile uygulanıyor


Görkito Concealer

Gözaltlarımda koyu renk halkalar olduğu için ve aydınlık bir görüntüyü sevdiğim için mutlaka kapatıcı kullanıyorum. Bu ürünün yapısı kalın ve ağır yapıdaki kapatıcılardan değil. İnce, yumuşak bir dokusu var. Elle kolayca dağıtılıyor. Duruşu ne çok mat ne de çok saten bitişli. Tam kararında, ideal doğallıkta bence. Kalıcılığı da gayet iyi hemen uçup gitmiyor yada zamanla çizgilere dolup yapay bir görüntü oluşturmuyor. Ürünün bir artısı ise kat kat uygulayıp istediğiniz örtücülüğe ulaşabiliyor olmanız.

Yapısını, duruşunu çok sevmeme rağmen kendime uygun rengi tutturamadığım için sanırım fazla kullanamayacağım. Keşke 02 numarasını alsaymışım dedim. Çünkü 01 numarası bende fazla açık kaldı. 

Sizde Görkito ürünlerini incelemek ve satın almak isterseniz Gorkito.com u ziyaret edebilir yada Trendyol üzerinden sipariş verebilirsiniz. 

Sevgiler:*


Denediğim diğer Göz Altı Kapatıcılarına ilişkin yazılarımı okumak isterseniz

 BURAYA 

tıklayabilirsiniz.


-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder