1 Ocak 2021 Cuma

Bobbi Brown Allık / Lip and Cheeks

Bobbi Brown markasından kullandığım ilk ürün ablamın hediyesi olan hem dudağa hem yanağa uygulanabilen bu harika ürün oldu.

Allik ve aydınlatıcılarda toz ürünlerdense ıslak yapıda bu krem yada jel ürünleri daha çok tercih ediyorum. Bu ürünün dudak ve yanağa uygulanabileceği söylense de ben dudakta iyi bir renk ve doku performansı alamadım açıkçası. Ama gelin görün ki yanakta bir harika!


Bendeki renk "fresh melon". "a pink peach" olarak açıklanmış kendi sitesinde. Beyaz tenler için gerçekten muhteşem. Rengi bir kenara alıyorum; duruşu capcanlı,  müthiş sağlıklı bir tene sahipmişsiniz gibi duruyor. Maske taktığımız bu günlerde ürünlerin kalıcılığı ekstra önem kazanmışken, sabah sürdüğüm ürünün akşam eve dönene kadar yerinden kıpırdamadan durması harika. 

Üründen en iyi persormansı böyle sentetik yapıda bir fırça ile uygulayarak alıyorum.

Ürünün kendi sitesindeki satış fiyatı 235-TL. Evet uygun fiyatlı değil ama çoğu zaman yüksek fiyatlı ürünlerde istediğimiz performansı elde edemediğimiz düşünülürse, bu gerçekten paramızın karşılığını alabileceğimiz bir ürün. Kalıcı ve canlı yapıda allık arayıp yüksek bütçe ayırabilirim diyenlere tavsiyemdir.

-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder