29 Aralık 2020 Salı

Maybelline Lash Sensatıonal Maskara /Burgundy Brown

Yaz mevsiminde siyah gibi baskın ve iddalı olmayan daha doğal duran kahverengi maskara tercih ediyorum. Saç ve göz rengime daha çok yakıştığını düşünüyorum. Bu yaz Maybelline Lash Sensatıonal Maskara'nın "Burgundy Brown" rengini denedim.



Rengi tam koyu bir kahverengi değil içinde hafif bordoluk bulunan açık kahverengi. Hatta sipariş ettikten sonra acaba kırmızı çıkarmı diye bi tedirgin olmadım değil. Paketi açtıktan sonraki rengi görünce keşke almasaydım dedim ama uygulama sonrasında fikrim tamamen değişti.


Maskaranın fırça yapısı da benim kirpiklerime çok uydu. Silikon, sert bir yapısı var. Sadece tek kat uygulamada verdiği hacim, uzatma ve kıvırma etkisi tam kıvamında! En sevdiğim kısmı da gün boyu kirpiklerimde akmadan, dökülmeden kalması oldu.  Waterproff özelliği var ama krem temizleyici ile kolayca kirpiklerimden arınıdrabildim.

Ben Trendyol dan 40-TL fiyata satın almıştım. İncelemek ve satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.  Memnun kaldığınız kahverengi maskaraları benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere Sevgiler:)


-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder