2 Eylül 2020 Çarşamba

Erkek Çocuk Desenli Papyon Takımı / BAND Özel Tasarım

Geçtiğimiz ay oğlumun 3. yaş doğum gününü kutladık. Kendisine bu yıl "safari" konseptini seçip tabak, çatal, süsler, balonlar vs alıp doğum günü ekipmanlarını tamamladık. Ancak erkek çocuklarına böyle özel günlerde kıyafet konusunda pek seçenek olmuyor. Bende gömleğin üzerine takacağı renkli bir papyon takımı alayım diye internette araştırırken karşıma harika bir tasarım sitesi çıktı: BAND Özel Tasarım

Safari desenli papyon takımı

Doğum günü için oluşturduğum konsepte birebir uyan safari desenli papyon ve pantolon askısı setini buldum:) Talebinize göre üzerine isimde yazıyorlar. Ben isim istemeden siparişimi oluşturdum, aynı zamanda da WhatsApp hatlarından siparişimin en kısa zamanda teslim edilmesini rica ettim zira gün açısından çok riskli bir alışverişti, doğum gününe sadece iki gün kalmıştı. Neyseki ürünü sorunsuz bir şekilde aynı gün kargo yaparak çok kısa sürede teslim ettiler. Ürünün kalitesiyle ilgili fazla bir beklentim yoktu. Sadece deseni uysun kısa sürede takar çıkarırım diye düşünmüştüm ama ürünün kumaş ve desenlerindeki baskı kalitesine bayıldım:)

hayvan desenli papyon takımı

BAND Özel Tasarım sitesinde sadece papyon ve pantolon askısı değil baskılı yenidoğan setleri ve tişörtlerde var. Hiçbir yerde bulamadığım desende ürünlerin mevcut olduğu BAND Özel Tasarım'dan ben çok memnun kaldım. Özellikle erkek çocuk annelerine can-ı gönülden tavsiyemdir:)


-Paylas-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder