26 Ağustos 2020 Çarşamba

MISSHA A'PIEU Juicy-Pang Water Blusher / Missha Likit Allık

Renkli kozmetikte ennnnn sevdiğim kategorinin allık olduğunu beni tanıyanlar bilir. Hatta krem/likit formda olan allıklar özel ilgi alanım:) 2-3 aydır istisnasız hergün kullandığım allığım da "MISSHA A'PIEU Juicy-Pang Water Blusher"

MISSHA A'PIEU Juicy-Pang Water Blusher

Bu serinin 12 farklı rengi var, o yüzden renk seçmek pek kolay olmadı. Missha nın online sitesinden bakarak kendime PK03 rengini seçtim. Pembe ve şeftalinin çok dengeli dağıldığı bir ton bence. Beyaz tende bile çok "ben buradayım" gibi değil de, sağlıklı, doğal ve ışıltılı yanaklarım varmış gibi duruyor. 

Ürünün yapısı beni çok şaşırttı. Daha önce kullandığım likit allıkların jele dönük bir yapısı olsa da bu ürün epey sıvı formda. İlk bakışta asla kalıcı olmayacakmış hissi versede muhteşem bir kalıcılığı var. Alta herhangi bir baz, föndöten, pudra vs uygulamama rağmen sabah sürdüğüm allık akşam eve döndüğümde hala cildimde oluyor. 

Kullanmaya başladığım ilk zamanlar ellerimde uygulamıştım ama en iyi sonucu fırça ile uygulayarak aldım. Zaten çok kolay ve eşit dağılıyor. Ki genellikle likit allıklarda sürülen yerden diğer alanlara dağıtım çok başarılı olmaz, mutlaka bir noktada daha yoğun durur.

Missha Allık

MISSHA A'PIEU Juicy-Pang Water Blusher, %100 tavsiye ettiğim bir ürün. Kalıcılığı, yapısı, duruşu rengi, herşeyiyle kalbimi fethetti. Diğer renklerini de mutlaka deneyeceğim. RD01 rengi bir sonraki şiparişimde kuvvetle muhtemel sepete eklenecek:) Ayrıca Missha markasının indirim dönemlerini takip ederseniz çok uygun fiyata almanız mümkün. Ürünün diğer renklerini incelemek ve satın almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Siz Missha nın hangi ürünlerini kullandınız? Yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Sevgiler:)


-Paylas-

3 yorum: