20 Kasım 2019 Çarşamba

Siveno Doğal Roll-On / Sportive

Son yıllarda yediğimiz içtiğimiz şeylerden tutun kullandığımız kozmetik ürünlere kadar içeriklerine çok dikkat eder olduk. Benim için de uzun zamandır durum bu şekilde. En doğal, en temiz içeriğe sahip kozmetik ürünleri tercih sebebim. Siveno Doğal Roll-On u da bu sebeplerden yaklaşık 1 ay önce denemeye başladım.


Siveno markası, kişisel bakım ve ev bakım ürünlerinde birçok ürün çeşiti sunuyor. Markanın mottosu; "%100 doğal ve sürdürülebilir bir dünya" şeklinde. Siveno Doğal Roll-On un  "Kadınlar İçin",  "Erkekler İçin" "Teen" ve "Sportive" olmak üzere dört çeşidi bulunuyor. Ben "Sportive" olanı tercih ettim.

 Ürünün içeriği şu şekilde;

*Su
*Potasyum Alum Tuzu : Doğal mineral bir tuz. Gözenekleri tıkamadan kokuya neden olan bakterilerin gelişmesini engelle.
*Sodyum Karbonat :Alkalileşmeyi sağlayarak koku oluşumunu engeller
*Ksantan Gam : Doğal yollardan elde edilen kıvam arttırıcı.
*Bitkisel Gliserin:Cildin nem tutma özelliğini arttırıp yıpranmayta karşı koruma sağlar.
*Skualen : Cİlt dokusunda doğal olarak bulunan antioksidan. Üründeki skualen zeytinyağından elde edikmiş.
*E Vitamini 
*Doğal kaynaklardan elde edilen parfüm 

Ürün; Alkol, Sentetik koku, boya, petrokimyasal, paraben, sls ve sentetik köpürtücüler içermiyor.

Özellikle koltuklatı roll-on larında doğal içerikli olan birçok ürün denedim. El yapımı krem formunda olanlar, kaya tuzu şeklinde olanlar, alimünyum alkol vb içermeyen sprey formlar vs.. Ancak şöyle de bir gerçek varki terlemeyi ve ter kokusunu önlemesi için kullandığımız ürünlerin içeriklerinin temiz olması çok güzel birşey olsa da asıl işlevini de yerine getirmesi bence çok daha önemli! Bu yüzden içeriği temiz deodorantlardan sonuç alamadığım için ben piyasada daha sık gördüğümüz sprey deodorantlarla yoluma devam etmiştim. Siveno yu ise tamamen merakıma yenilip denemek için beklentimi yüksek tutmadan aldım. 

Siveno Doğal Roll-On için beklentim yüksek olmasa da karşılaştığım sonuç beni epey şaşırttı. Hem terlemeyi engelledi hem de ter kokusu oluşturmadı. Bendeki sportive çeşidinin çok hafif sadece temizliği çağrıştıran bir kokusu var. O yüzden unisex kullanilebileceğini düşünüyorum. Bir koltukaltı roll-undan tüm bekleneni fazlasıyla karşıladı. Ben 30-TL gibi bir fiyata Boyner den satın aldım. Gratis, Watsons gibi birçok kozmetik markette satılan Siveno Doğal Roll-On zaman zaman Trendyol da indirime giriyor.

Sizin bu ürün hakkında düşünceleriniz neler diğer .eşitleri denediyseniz yorumlarda benimle paylaşmayı unutmayın. Sevgiler:*

-Paylas-

7 yorum:

  1. Ter kokusunu önlemiş olmasına çok sevindim! Ben de Çınar için Teen versiyonunu almıştım ama o henüz pek terlemediğinden performansını tam bilemiyoruz (beden dersi için okuldan istemişler, o nedenle aldık). Bu çeşidi kendim için aklımda olsun, çok teşekkürler yorum için! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sportive çeşidinden çok memnun kaldım. Tabi bu kış ayları için geçerli yazın nasıl olur şimdilik bilemiyorum:))) Ben teşekkür ederim yorum için çok öpüyorum :*

      Sil
  2. Senin sevmene sevindim canım Ben de kadınlar için olanı var kokusu çok kötü ve hiç korumuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ciddi mi yaa indirimde birde sportive çeşidine şans ver bence yorumlarını çok merak ediyorum Yorum için teşekkür ederim çok öpüyorum :*

      Sil
  3. İçeriğini ayrıntılı yazmanız iyi olmuş
    Tanıtım ve önemli ipuçları için editöre teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriğe çok önem veriyorum çünkü bazı ürünlerin reklamı temiz içerikli olarak yapılsa da aslında pek öyle olmadığını dikkatli bakınca görebiliyoruz. Bu ürünü de tek tek incelemek istedim. Yorum için ben teşekkür ederim öpüyorum :*

      Sil
  4. Bu deodorantı severek kullanıyorum bende 😍
    Bloğunu izlemeye aldım 😘😘😘
    Sevgiler

    YanıtlaSil