8 Kasım 2019 Cuma

Seranem Yüz Temizleme Köpüğü

Cilt bakımında bana göre en önemli adımlar "temizleme" ve "nemlendirme". Temizleyiciyi iyi denk getirince devamı geliyor zaten en azında bende öyle :) Maske tonik gibi ekstra adımlar son iki senedir pek mümkün olmuyor benim için siz zaman ayırabiliyorsanız atlamayın derim...
Cilt temizleme ürününü sadece akşamları kullanıyorum. Beklentim; yağlı karma cildimi germesin kurutmasın derinlemesine temizlesin bir de mümkünse sivilce çıkartmasın. Son dönemde tüm beklentilerimi karşılayan ürün Seranem Yüz Temizleme Köpüğü oldu.
Seranem cilt temizleyici
Cilt temizliği için genellikle jel formunda ürünler tercih ediyorum. Bu üründe köpüğü elime alınca "bu mu temizleyecek suratımı" diye düşünsem de sonuç hiç öyle olmadı. Yüzümü ıslatıp elime 3 pompa sıkıp uyguluyorum. Duruladığımda tertemiz yumuşacık bir cilt kalıyor benimle. Nemlendirici sürmeye kıyamıyorum o derece :)
Özellikle yağlı/akneli cilde sahipseniz mutlaka alıp denemenizi öneriyorum. Yıllarca sivilcelerle mücadele etmiş ve roaccutane kullanmış biri olarak söylüyorum ki cildi hem hassas bir şekilde yormadan temizliyor hemde sebum azaltıcı özelliği ile cildin daha az yağlı ve gözeneklerin daha sıkı görünmesine yardımcı oluyor.

Seranem Yüz Temizleme Köpüğünü alıp kullanmaya başlayalı üç hafta geçti çok severek devam ediyorum. Ürünün pompalı şişede olması, yerli üretim olması benim için artı özelliklerinden.

Trendyol dan çok uygun fiyata satın aldım üstelik kargo bedavaydı:) Böylelikle benim yüz temizleyici arayışlarım sona erdi darısı nemlendiricinin başına:) Önerilerinizi beklerim, yeni yazılarda görüşmek üzere:* 

-Paylas-

5 yorum:

  1. Bir dönem kullanıp memnun kalmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok sevindim bende düzenli kullanıyorum baya sevdim
      çok sevgiler:))

      Sil
  2. Seranem'in nemlendiricisini ve el kremini de çok beğenmiştim; hele el kremi efsane bir ürün bence! Yüz temizleme köpüğü de sen yazdıktan sonra ilgimi çekti. Not aldım, elimdeki ürünler bitince mutlaka deneyeceğim. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. el kremini bende kullanıp çok sevmiştim nemlendirmesi, bıraktığı o pamuk pamuk his harikaydı bir tek kokusu hoşuma gitmemişti! temizleyici yorumlarını çok merak ediyorum çok çok sevgiler :)

      Sil
  3. Markayı seviyorum ama köpük ürünler pek benlik değil

    YanıtlaSil