13 Kasım 2019 Çarşamba

Physicians Formula Bronze Booster Bronzer

Günlük makyajımda genellikle pembe yada şeftali tonlu allıklar kullanıyorum, aslında bronzer sıklıkla elimin gittiği bir ürün değil. Ama bazı zamanlarda özellikle kırmızı ruj süreceksem yada nude rengi ruj kullanacaksam allık yerine bronzer tercih ediyorum. Son 6 aydır da Physicians Formula BB Bronzer benimle :)


Bronzer duruşunu özellikle başka insanlarda çok beğenmeme rağmen kendime uygun rengi gerçekten çok zor buluyorum. Çünkü kahvelik baskın olursa çok çamur gibi, turunculuk baskın olursa da kiremit gibi oluyorum:)) Özetle istediğim ton kahve turuncu ve pembenin en uygun oranlarda karışmış olanıydı ki bu da kesinlikle Physicians Formula Bronze Booster Bronzer ın Light to Medium rengi. Bu ürünün bir de daha koyu tenliler için Medium to Dark seçeneği var. Ayrıca ürünün sim içermemesi de çok sevdiğim bir özellik oldu.

Ambalajı çok kullanışlı. Alt taraftan ayna ve fırça çıkıyor. Fırçasını özellikle kontür çizgisi yapmak için çok kullanışlı buldum. Ürün homojen dağıtılabiliyor, yüzde leke leke durmuyor. Benim için tek eksisi kalıcılığının az olması. Fondöten pudra vs sürmeden çıplak ten üzerine uyguladığımda 2-3 saat ancak dayanıyor sonra mutlaka tazelemek gerekiyor.
Physicians Formula ürünleri önceden sadece eczanelerde satılırken artık Gratis mağazalarında da satılıyor. Böylelikle mineral içerikli bu güzel ürünlere daha kolay ulaşabiliyoruz. Hatta Gratis %50 indirimlerim yaptığı zamanlarda çok uygun fiyatlara almak mümkün !:)


-Paylas-

4 yorum:

  1. Ben bronzersız nadiren makyaj yapıyorum; allık ya da aydınlatıcı, hatta fondöten/kapatıcı sürmesem bile bronzera elim gidiyor çünkü yüzümü hem ısıtıyor, hem de güzel şekillendiriyor :) PF Bronzerlar harika bence, sevmediğimi görmedim şimdiye kadar. Ama benim favorim Butter Bronzer! Güle güle kullan Seda, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. butter bronzer ın daha kalıcı olduğunu okumuştum ama bana en uygun rengi bu seri de bulabildim yoksa aklım ondaydı :(
      teşekkür ederim öpüyorum :*

      Sil
  2. Ben butter bronzer daha çok seviyorum ama bu da çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Butter bronzer daha kalıcıymış diye duydum :)

      Sil