1 Kasım 2019 Cuma

Estee Lauder Maskara Set

Eldeki maskaralar tükenmeye başlarken gözüme çarpan Estee Lauder Maskara Setine kayıtsız kalamadım. Markanın bu tarz setlerini fiyat/performans açısından çok mantıklı buluyorum. Daha önce de şuradaki yazımda başlangıç setini incelemiştim. Bu setler sayesinde markanın diğer ürünlerini de denemek  keyifli oluyor :)

Estee Lauder Sumptuous Extreme


İçerisinde tam boy Sumptuous Extreme maskara , seyahat boyu göz çevresi kremi ve göz makyaj temizleyicisi var.

Estee Lauder Sumptuous Extreme Maskaranın kocaman bir fırçası var ve simsiyah. Fırça plastik değil kıl. Uca doğru incelen yapısı göz kenarındaki kirpiklere de kolayca ulaşmayı sağlıyor. Tek kat uygulamadaki doğal görünüm ikinci katta takma kirpik etkisine dönüşüyor ki bunu severiz :) Gün boyu akma dökülme yapmıyor.

Estee Lauder Advanced Night Repair Göz Çevresi Kremini daha önce de kullanmıştım. Boyu küçük olmasına rağmen uzun süre gidiyor. Çok az miktarda alıp gece cilt temizliğini yaptıktan sonra göz çevreme uyguluyorum. Bu tarz ürünleri artık daha ciddi şekilde uygulamam gerektiğini kendime sürekli hatırlatıyorum, malum 30 lu yaşlara çoktan girdik!

Hassas Göz Makyaj temizleyicisi için ekstra birşey söyleyemiyorum bence standart bir ürün. Setin içinden çıkmadığı sürece özellikle gidip almayı gerektirecek bir özelliği yok. Ama gözleri yakmadan makyajınızı kolayca çıkartıyor. Sevdim.

Bu ürünün özellikle maskarası için tavsiye ediyorum. Ben Boyner den aldım ama Trendyol da da satışını gördüm. Kullanırsanız yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler:*



-Paylas-

3 yorum:

  1. Maskarasini denemiştim ben de güzeldi:)

    YanıtlaSil
  2. Bu setler ürünleri tek tek almaktan daha uygun fiyatta oluyor :) Ayrıca maskara etkisi mükemmel :)

    YanıtlaSil
  3. Maskaranın sendeki etkisini çok beğendim! Bu setin fiyatını bilmiyorum ama genelde avantajlı oluyor. Aklımda olsun mutlaka. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil