12 Aralık 2018 Çarşamba

Benefit Gogo Tint Lip&Cheek Stain

Merhaba :)

Geçtiğimiz ay Sephora Benefit ürünlerinde güzel indirim yapınca uzun zamandır istediğim "Gogo Tint" in seyehat boyu benim oldu:)
 Benefit allik

Benefit Gogo Tint, hem yanak hem de dudaklarda kullanılabilen bir ürün. Oje şeklinde fırçalı bir aplikatörü ve ambalajı var. Kapağını açtığınızda karşınıza çıkan renk sizi dehşete düşürebilir. Bende öyle olmuştu:) Çok koyu pembe-kırmızı arası bir rengi var. Ancak uygulama yapıp parmaklarınızda dağıttığınızda da aldığınız sonuç sizi kendine aşık edebilir; ki bende aynen böyle oldu:)

Benefit Gogo Tint, pratik makyaj sevenler, fırçalardan toz allıklardan sıkıldım diyenler için çok ideal. Yanaklarınıza fırçayı nokta halinde dokundurup hemen parmaklarınızda pıt pıt yapıp yaydığınız an iş bitiyor. Sonuç; doğal duran pembiş yanaklar! Bir de inanılmaz kalıcı oldu gün içinde asla yenilemenize gerek yok. Dudaklarda da yine fırçayı dokundurup yayabilirsiniz, sonuç yine doğal pembelik oluyor ama dudaklarda uygulamayı çok daha hızlı yapmalısınız sonra dalgalı bir görüntü oluşabiliyor.


Büyük boyunun fiyatı bana fazla geldiği için ben seyahat boyunu tercih ettim. 4 ml lik ambalaj ilk başta gözüme çok küçük geldi ama baya uzun süre gidecek gibi geliyor. Benefit Gogo Tint i Sephora mağazalarında bulabilirsiniz :)

Görüşmek üzere, öpüldünüz :*

-Paylas-

7 yorum:

  1. Nasıl yakışmış renk sana, bayıldım!!! Bu minnoşlar bence baya uzun süre gidiyor, seyahat boy tercih etmekle çok iyi yapmışsın diye düşünüyorum. Güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler!:) gercekten seyahat boy çok iyi oluyor benefit için. Benden de kocaman sevgiler :**

      Sil
  2. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. Herkese iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar yeni keşif ettim.
    blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.(tariflimutfak/sibelinyemekleri)Bana da beklerim.Basarilar dilerim

    YanıtlaSil
  4. Uzun yıllar emek verilmiş içeriği dolu bir blog emeğinize sağlık.Sizi takibe aldım,sizi de beklerim,sağlıcakla kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil