14 Haziran 2016 Salı

La Roche Posay Toleriane Gel Mousse / Yumuşatıcı Köpüren Jel Temizleyici

Merhaba :)

Bir süredir bloga yazı yazmadım. Çünkü denediğim yeni ürünler vardı ve onlar hakkındaki görüşlerimin netleşmesini bekledim. La Roche Posay Toleriane Gel Mousse temizleyici de cilt bakım rutinime yeni katıldı ama şimdiden daimi üyesi olacak gibi geliyor, hadi bakalım :)

Yazısını şurada yazdığım Kiehls yüz temizleyici cildimde hassasiyet yaratınca hemen yeni bişiler arayışına girdim ve eczacının önerisiyle La Roche Posay ın karma/yağlı aynı zamanda hassas ciltler için (tam benim için:)) üretilmiş temizleyicisini satın aldım. La Roche Posay markasına ait birsürü ürün kullanmış olsamda "toleriane" serisinden denediğim ilk ürün bu oldu. Şuanki cilt yapıma bundan daha uygun bir temizleyici varmıdır bilmiyorum:)  Kullanmaya başladığımda cildimde küçük sivilce gibi kırmızı döküntüler vardı ve bi hafta sonra cildim resmen pürüzsüz bi hal aldı. Hiçbi hassasiyete de sebep olmadı.


Ürünün yapısı jel ama sıcak suyla birleşince yumuşacık bir köpüğe dönüşüyor. Zaten önce elinizde sıcak suyla köpürtüp öyle uygulanması öneriliyor direk jel halini yüzünüze sürmeyin bu önemli bi detay!:) Benim cildime gerçekten çok iyi geldi. Cildi yağlandırmadan tertemiz yapıyor ve yumuşacık bi sonuç veriyor. Yağlı ciltler için olan diğer temizleyiciler gibi gerip kurutmuyor.


La Roche Posay Toleriane Gel Mousse Temizleyiciyi eczaneden 45-TL ye aldım, internetten araştırdığımda fiyatının 40-50 TL arasında değiştiğini gördüm. Güvenerek alışveriş yaptığım internet siteleri olan Turuncu Kasa ve Kozmela dan sipariş verebilirsiniz. Hassas ama yağlı/karma ciltlere gözü kapalı tavsiyemdir.


-Paylas-

15 yorum:

  1. cildine iyi gelmiş olmasına çok sevindim :) güle güle kullan elimdekiler bitince istiyorum bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bende çok seviniyorum cildime iyi gelen ürünler bulunca :)

      Sil
  2. Toleraine serisini ben de çok seviyorum, her tür hassas cilde yönelik çözümleri mevcut :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra bu seriyle baya bi beraber takılırız diye düşünüyorum :)

      Sil
  3. ben de ara ara kullanıyorum sevdiğim bir temizleyicidir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dımı yaa pek güzelmiş ben geç keşfettim ama olsun :)

      Sil
  4. Toleraine benim de sevdiğim bir seri... :)) Mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  5. deneneekler listesine alındı bile, sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denenecekler tabiiii :)))) bunlar hep oruçtan ... sevgiler...

      Sil
    2. olur öyle benden neler çıkıyo bi bilsen oruçluyken :) Allah kabul etsin canım :)

      Sil
  6. Not aldım. Bu aralar en cok merak ettigim marka :)

    YanıtlaSil
  7. Merak ettigim bir marka tesekkurler yazi icin bende bloguma beklerim :)

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil