24 Haziran 2016 Cuma

Ali Express Fırça Alışverişim

Ali Express ten makyaj fırçası almayan bi ben kalmıştım sanırım bende aldım tam oldu!:) Ali Express ten ilk kez alışveriş yaptım ama son olacağını düşünmüyorum. Hatta bence bu iş biraz bağımlılığa dönüşüyor. Herşeyin 2-3 dolar olduğunu görüp sepete atmadan duramıyorsunuz. Kendi adıma gerçekten sakıncalı buluyorum dikkat etmekte fayda var :)) 



Neyse bu fırçaları da denemek için 6 dolara satın aldım. Ama iyiki almışım. Fiyatı 6 dolardı ve setin içinden 7 tane makyaj fırçası çıkıyor. 4 tanesi yüz 3 tanesi de göz makyajı için.


Fırça seti 25 günde elime ulaştı. Fırçaların paketlemesi harikaydı keşke o an fotoğrafını çekseymişim diyorum çünkü hepsi tek tek paketlenmişti. Fırçalar gelir gelmez bi güzel yıkadım, tek bir kıl bile dökülmedi. Ayrıca fırçaların tüyleri yumuşacık, kullanmaya başlamadan önce bu kadar iyi olabilecekleri aklıma gelmemişti cidden çok iyi çıktılar. Ben artık başka bi yerden fırça almam, gerek yok, Ali Express candır !:)

-Paylas-

8 yorum:

  1. Yalnız gerçekten harika görünüyor; hem de 6 dolar... ay ben de mi baksam? :))) güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  2. Fırçalar çok güzel gözüküyor bende Ali Expressten almayı çok istemiştim çok geç geldiği için vazgeçmiştim sanırım alıcam dayanamicam :))

    YanıtlaSil
  3. fırçalar harika aliexpress benim de sevdiğim bir site güle güle kullan .-)

    YanıtlaSil
  4. Bu setten bende sipariş vermiştim Ebaydan ama hala gelecek 1 bucuk ayı bulacak neredeyse :/ Umarım bende memnun kalırım, güle güle kullan dilerim canım :)

    YanıtlaSil
  5. Harika fırçalar. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Bende aldım 1 aydır kullanıyorum cok memnunum :)

    YanıtlaSil
  7. ben de fırçalarımın çoğunu oradan aldım ve çok memnunum, bir seti iki yıla yakın süredir kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım. güle güle sağlıkla kullanın =)

    YanıtlaSil
  8. bende alacağım artık çok müdavimi var bu sitenin 😍

    YanıtlaSil