14 Mayıs 2016 Cumartesi

Rituel De Beaute Siyah Nokta Burun Bandı


Son zamanların meşhur burun bandından dayanamayıp bende aldım:) Rituel De Beaute Siyah Nokta Burun Bandı BİM lerde çok uygun fiyata satılan bir ürün. Sadece meraktan bir kutu alıp denedim şuan evde ne olur ne olmaz belki sonradan bulamam diye yedeklediğim iki kutu daha var:)



 

Siyah noktalar ne yaparsak yapalım kurtulması zor şeyler o yüzden mucize ürünler beklememek lazım. Ama geçici çözümler bulmak ve bir nebze olsun gözenekleri temizlemek adına bişeyler yapmak gerekiyor. Ben burun bandı kullanmayı bırakalı çok olmuştu çünkü hiç bir etkisini göremiyordum. Onun yerine son zamanlarda Ebay dan sipariş ettiğim Daiso Japan Siyah Nokta Maskesini kullandım, gayet etkili bi maske ama beni asıl şaşırtan o maskeden daha etkili bir ürünü BİM de bulmuş olmamdı:) Rituel De Beaute Siyah Nokta Burun Bantları gerçekten çok başarılı hatta mükemmel! Resmen gözeneklerin içinde ne varsa söküp atıyor. Sadece kokusu çok kötü ona hazırlıklı olun:)


Paketin içerisinden 6 tane bant çıkıyor. Ben haftada bir kez banyodan çıktıktan hemen sonra yüzüm ıslakken burnuma yapıştırıyorum. 10 dk kadar bekliyorum ve bantı çıkarıyorum. Daha sonra hemen tonik uyguluyorum sonrasında nemlendirici ile cilt bakımımı tamamlıyorum. Rituel De Beaute Siyah Nokta Bantları nı BİM mağazalarında çok uygun fiyata bulabilirsiniz denemeyi ihmal etmeyin ;)

-Paylas-

15 yorum:

  1. Bu bantları eşim kullanıyor, ben de ona aldım, henüz denemedi. Benim cildim çok hassas, bu bantları kullanamıyorum malesef.

    Sedoş, bu arada bloğumu okuma panelinde görebiliyor musun? Bir sorun var bende :( İsim değişikliğinden dolayı galiba... Bir kontrol edip, göremiyorsan bloğumda duyuru yazdım, göz atar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım gerçekten blogunu okuma panelinde göremedim duyruyu okuyup gerekeni yaptım bilgilendirdiğin için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim, çok saol :)

      Sil
  2. Her almaya gittiğimde bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bulamam diye bikaç tane alıp yedekledim umarım en kısa zamanda denk gelir ve denersin canım ;)

      Sil
  3. Aaa ben hiç farketmedim BİM 'de bunu şu aralar en çok ihtiyacım olan şey sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Bende çok memnunum bu bantlardan, çekim gücü cidden iyi aynen biraz kokusu var ama kalıcı değil şükür ki, etkisi kokusunu görmezlikten getiriyor insanı :))

    YanıtlaSil
  5. Daha pahalı markaların burun bantlarını kullandım şu bim'de satılan kadar memnun kalmadım:) Gerçekten çok etkili.

    YanıtlaSil
  6. Bu bantlar çok etkili ben de kullanıyorum çok da memnunum ^.^

    YanıtlaSil
  7. bende alayım bari o zaman bende arıyordum etkili birşey çünkü

    YanıtlaSil
  8. O kadar çok okudum ki artık bir sonraki BİM ziyaretimde mutlaka alacağım :)

    YanıtlaSil
  9. Bant kullanmayı hiç sevmiyorum ama çok övgü duydum bu bantlar hakkında :)

    YanıtlaSil
  10. Bundan bende kullandım gözenekleri çok iyi açıyor ve temizliyor.Biraz kokusuna katlanmak gerek sadece :=)

    YanıtlaSil
  11. Burun killarini da aliyor mu? Alirsa sonrasinda daha cok cikarmaz mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hiç kılları da aldığını görmedim canım öyle bir sorun olmuyor ;)

      Sil