19 Nisan 2016 Salı

Maybelline Lash Sensational Maskara

Merhaba :)

Blogumun bugünkü konusu Youtube ve blog dünyasında çok sükse yapan adından övgülerle bahsedilen Maybelline Lash Sensational Maskara oldu. Uzuuun bi aradan sonra gelen yazım çok sevdiğim bi ürün olsun istedim ama pek öyle olmadı sanırım....



Öncelikle Maybelline Lash Sensational Maskaranın ülkemizde satışı yok. Yurt dışından ürün getiren instagram hesaplarından, internet sitelerinden sipariş edebiliyorsunuz yada benim gibi yurt dışına giden eş dosttan rica ediyorsunuz. Maybelline Lash Sensational Maskara hakkında pek olumsuz yorum okumadım, herkes aşırı memnundu. Hatta bir youtuberdan "bu maskaram bitiyor bitince naapıcam Türkiye de de satılmıyor" gibi bi video bile izledim. Kafamda öyle bir algı oluştuki hayatımdaki en mükemmel maskara benim olmalıydı. Sonuçta denemeden yapamadım, inanılmaz istedim heveslendim ve yurt dışına giden ablama sipariş ettim:)


Neyse uzatmadan deneyimlerime geçiyorum. Maybelline Lash Sensational Maskara kirpikleri "normal" derecede dolgunlaştırıp uzatıyor. Gün içinde akmaması güzel ama kirpiklere yapıştığı için çıkarırken çok zorlanıyorum. Çift fazlı makyaj temizleyicisiyle bile çok zorlandım. Bu sırada dökülen kirpiklerimden hiç bahsetmiyorum bile! Üründen hiç memnun kalmadım ama benim sevmemiş olmam kötü olduğu anlamına gelmiyor. Sadece bukadar abartılmış olmasına anlam veremedim.


Kısacası çok abartılıp, yurt dışlarından getirtilecek bir maskara değil. Kötü değil iş görüyor ama inanın Loreal in maskaraları aynı fiyat ve çok daha başarılılar bence. İlla uzağımızdaki şeylere heveslenmeyi kendi adıma bıkarıp yakınımdaki mutluluklara odaklanıyorum, tavsiye ederim :)

Yazıyı yazmayı bitirince bi maskaradan hayat dersi çıkardığımı farkettim aferim bana :))))
Sevgiler:*

-Paylas-

12 yorum:

  1. Çok güzel oldu bu yazı çünkü aynen dediğin gibi uzakta olan, ülkemizde olmayan ürünler hep cezbedici geliyor buda onlardan biriydi benim için,boşuna heveslenmiyim artık çift bazlı temizleyicide kullanamıyorum o bile zor çıkarıyorsa bitmiştir.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım valla bence hiç gerek yok ülkemizde hem daha uygun fiyatlı hem daha başarılı birsürü maskara var hemde daha kolay çıkıyor :)))

      Sil
  2. Good review

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    YanıtlaSil
  3. Aslında kısa ve gür kirpiklere iyi olur gibi fırçası mesela bana da gitmez uzun kirpiklerim ama hacim vermez gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kısa kirpikleri fırçası güzel kavrar muhtemelen ama ben yinede tavsiye edemiyorum :) hani böyle çıkarırken pul pul dökülen maskaralar olurya yapısı öyle olduğu için çok zorluyo beni..:(

      Sil
  4. Bende öyleyim uzakta olan ürünler daha çok ilgimi çekiyor ama instagram hesaplarında baya pahalıya satıldıgı icin almıyorum. Bu maskara Türkiyeye geliyormus kısa zamanda. Bende almak istiyordum baya heyecanla. Genel olarak Maybelline maskaralarını beğeniyorum ama kirpikleri dökmesi de hoş olmamıs :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkarırken pul pul dökülen maskaralar olurya hani buda tam öyle oyüzden çok zorluyo beni:(

      Sil
  5. Bende merak ediyorum bu mascarayı ama kirpikleri döküyorsa denemem iki tutam kirpik var onuda bu mascara sayesnde kaybedemem :) yazın için teşekkür ederim ^.^

    YanıtlaSil
  6. bilgi için teşekkürler bence de Loreal daha iyi bir tercih :)

    YanıtlaSil
  7. ayyy bi türlü aradığımız maskarayı bulamıyoruz kızlar :) kapitalizm oyunları işte hıh :(

    YanıtlaSil
  8. Ayy bende anneme sipariş veriyordum ki watsonslara geldğini görüp vazgeçmiştim. Islak yapısı geçince güzelleşiyor bazı rimeller. Bence bikaç hafta sonra yine şans ver:) ama her rimel her kirpiğe de olmuyor tabi

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten birkaç hafta kullanınca maskara tam manasıyla kendine geliyor ve kirpikleri çok iyi kaldırıyor :)

    YanıtlaSil