28 Mart 2016 Pazartesi

Nasıl Amerikan Servis ve Runner Takımı Dİktim ? KENDİN YAP/DIY

Merhaba ;)

Dikiş makinasıyla nasıl tanıştığım ve kırlentleri nasıl diktiğimi şuradaki yazımda anlatmıştım. Şimdi ise dikiş makinasıyla yaptığım ikinci çalışmamla karşınızdayııım:) 2 adet amerikan servis ve 1 adet runnerdan oluşan bu takımı nasıl diktiğimi anlatmaya başlıyorum ozaman;)



Kırlentler için aldığım 1 metre kumaştan 3 kırlent çıktıktan sonra bana parça kumaşlar arttı ve değerlendirmeden bir kenara atmak istemedim. Yanına yarım metrede bu kırmızı kareli kumaştan alınca bana runnerı ve amerikan servisi dikmesi kaldı.



Ölçüleri kumaşın elverdiği şekilde kafama göre oluşturdum. Yani metreyle çalışmadım sizde elinizdeki kumaş miktarına ve ihtiyacınıza göre ölçü belirleyebilirsiniz. Bu dikişte en zor kısım runnerdaki pileleri oluşturmaktı. İnternetten araştırdığımda kumaşa volan vermek için birçok yöntem buldum ama zor geldiği için kumaşı dikiş sırasında belli aralıkla katlayarak gittim. Diğer yöntemlere göre daha kolaydı ve pileler oldu gibi sanki ne dersiniz :)



Amerikan servisler içinde kırmızı kumaştan iki kare ölçüsünde şeritler kesip kenarlarına diktim ve çatal bıçak koymak için bir cep yaptım oldu bitti :)



Bu dikiş macerası da böyleydi... Öneri ve yorumlarınızı bekliyorum;)



Sevgiler:*

-Paylas-

11 yorum:

  1. Kareli kumaşları çok seviyorum :) Çok şık olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm bende severim evde bolca kareli masa örtüsü var :))

      Sil
  2. Çok güzel ve şık olmuş emeğine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  3. Ama bayıldım ya hele çatal bıçaklar için cep olan yerlere :)) birgün dikiş makinası alırsam beceriksizliğimi ortaya çıkarıcam :D çok güzeller ellerine sağlık, musmutlu sohbetleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok becerikli sayılmam gayet amatörüm ama hevesliyim :) eğer makina almayı düşünüyosan hiç vazgeçme eminim çok güzel ürünler çıkacaktır senden de ;)

      Sil
  4. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş kumaş desenide çok güzel:)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı olmuş:)) ellerine sağlık canım:)) bu aralar amerikan servisi arayışındayım bana da fikir oldu;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürekli bende değişik amerikan servis modelleri arıyorum, fikir olabildiysem ne mutlu bana teşekkürler :*

      Sil
  6. keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu takipteyim. benim blogumada beklerim:)
    http://merininblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil