15 Ocak 2016 Cuma

Nivea Men Traş Sonrası Balsam Makyaj Bazı - Mı ?!!!

Merhaba :)

Şu sıralar gerek youtube da gerek bloglarda çok popüler olan Nivea Men Traş Sonrası Balsam ı birde benden okuyun istedim. Aslında erkeklerin traş sonrası kullanmaları için olan bu ürün, bayanlar tarafından makyaj bazı olarak kullanılmaya başlandı. Fondoteni cilde hapsederek kalıcılığını arttırma, ışığı yansıtarak cildi daha sağlıklı ve aydınlık gösterme gibi sonuçlarından bahsedildi... 



Nivea Men Traş Sonrası Balsam aslında eşimin kullandığı bi üründü ama bu kadar bahsedilmişken hazır da evde varken ben neden denemiyorum dedim. Zaten ne geldiyse başıma meraktan gelmedi mi diyerek direk konuya geçiyorum !:) Sabah bi heves makyajımı yapmadan önce küçük bi miktar uyguladım, akşam eve gelip aynaya baktığımda yanaklarımda minik minik kırmızı pütürcükler gördüm. Sonra, yok canım bundan olamaz derken ertesi gün yeniden denedim ve akşamına cildimde artık bissürü sivilce vardı! 3. gün tabiki denemedim ve çok yüksek ihtimal bu ürün cildime ağır gelmişti. 

Sonuç olarak; cildi hassas olan kişiler lütfen bu ürünü denemesin. Ne gerek var bırakalım makyajımız 10 saat değilde 5 saat kalsın değer mi cildimizi mahvetmeye! (Yazar burada aslında kendine kızıyor:)) Buarada ürünü kesinlikle kötülemiyorum, eşimin yıllardır kullandığı bi traş balsamı bu, ama hassas ciltler için kesinlikle bir makyaj bazı olduğunu düşünmüyorum.

-Paylas-

17 yorum:

  1. Allah Allah, eşimde de var aynısı, kullanıyor ben de bir deneyeyim. Yalnız ben hafif kokusunu çok seviyordum. böyle yanaklar tam öpmelik (utangaç ifade:) Bunu sürünce kızlar peşimizden koşmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kokusu çok güzel ama yan etkisini görürseniz kimse peşimizden fln koşmaz onu garanti ediyorum :)))

      Sil
  2. Yani zaten piyasada hazır makyaj bazları varken kadın milleti olarak illa bir atraksyon arıyoruz işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dımı yaa memnun olduğumuz bişi dururken illa farklı maceralar peşindeyiz :)

      Sil
  3. bende merak ediyorum alır da yan etkisini görürsem babama veririm en kötü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oda bi çözüm tabi boşa gitmemiş olur ama umarım yan etkisini görmezsiniz ;)

      Sil
  4. çok teşekkür ediyoorum bizimle bu bilgiyi paylaştığınız için, zira ben de biraz fazla meraklıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ne demek benim gibi meraklılara örnek olsun bu yazı ozaman :)

      Sil
  5. off fena olmuş ben de denemek istiyorum ama tereddütte kaldım şimdi...

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir bilgi paylaşımı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Babamin dolabinda bulmustum tester boyunu aldim denedim hemen sunu soyleyebilirim hicbi kaliciligi yok bana gore normal nemlendirici gibi uyguladim ayrica envai cesit ayni fiyata makyaj bazi hatta ve hatta nemlendiricileriniz varken atraksiyona hic gerek yok iyi ki para verip almamissin canim kocalara kalsin dimi onlarin urunleri de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede canim kocalar kullanmaya devam etsin bizim hassas cildimize uymadi bu :)

      Sil
  8. Çok üzüldüm sivilce çıkmasına benim uzak durmam lazım o vakit bundan.Duyup çok merak etmiştim oysaki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim yaa bosver bence hic risk alip deneme ozaman :)

      Sil
  9. maalesef hassasiyet yapabiliyor içeriğinden ötürü ama hassas cildi olmayanlar çok sevecektir

    YanıtlaSil
  10. bende her ne kadar karma ciltli olsamda cesaret edemedim şimdi.. çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. canım çok şaşırdım okuyunca evet sende sivilcelenme yapmış ben karma cildimde kullanıyorum şu ana kadar bi sorun yaşamadım. keşke sende de öyle olmasaydı :(
    bloğunu hemen takibe alıyorum sende takip edersen çok sevinirim. http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil