2 Ocak 2016 Cumartesi

Hunkçu / Kafkas Lezzetleri

Merhaba :)

Bugün sizlere İzmir Alsancak ta bulunan ve benimde yeni keşfettiğim bir mekandan bahsetmek istiyorum. Geçtiğimiz haftasonu Alsancakta dolaşırken karnımız acıktı ve farklı biryerde birşeyler yemek istedik. Böyle zamanlarda yeni yerler keşfini Foursquare programı sayesinde yapıyoruz. Açtık foursquare i aramayı başlattık ve 9,3 puan alan Hunkçu da kendimizi bulduk :)


Hunkçu sadece kafkas lezzetleri sunan küçük bir mekan. Menüde çok fazla secenek yok, sadece yukarıdaki resimde gördüğünüz Hukkuri çorbası, Hunk mantısı (kıymalı, ıspanaklı, patatesli seçenekleri ile), Huldiki tatlısı var. İsimlerde epey ilgimizi çekince başladık siparişleri vermeye...


1) Hukkuri çorbası:İçinde hamur parçaları ve tavuk olan değişik bir çorba. Kış günü soğukta çok iyi geldi gayet lezzetliydi.


2) Hunk Mantısı: Bildiğimiz kayseri mantısından hem mantıların boyutu hemde lezzeti olarak biraz farklı. Öncelikle kıymasında değişik bir baharat vardı, ne olduğunu çözemedim ama lezzetliydi. Mantıları çatal bıçakla yedik, kaşıkla yenecek türden değil. Denemeye değer bir tattı ama ben yinede kayseri mantısını tek geçiyorum.


3) Huldiki tatlısı: Tahin pekmez ve kat kat hamurdan oluşam bu tatlı hem çok güzel hemde çok hafifti. 

2 çorba, 2 mantı ve 1 tatlıya 41-TL gibi fiyat ödedik. İzmir de yaşıyorsanız ve yemek için farklı yerler denemeyi seviyorsanız Kıbrıs Şehitleri 1479 Sokakta bulunan Hunkçu ya mutlaka uğramalısınız ;)

-Paylas-

2 yorum:

  1. Çok ilginçmiş. İzmir'de olsam gerçekten gitmek isterdim. Yemeklerin hepsinin hu 'la başlaması da pek hoş :)
    Bizde de (İstanbul'da) bu aralar değişik tatlar tadabiliyoruz. Yeni yeni mekanlar açılıyor özellikle SUriye yemekleri üzerine. Sevinelim mi üzülelim mi bilemedim, arz talep meselesi. Allah herkesin yardımcısı olsun.
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bizde gittik çok güzel lezzetli güler ýuzlülertemiz bir yer muhteşemdi

    YanıtlaSil