10 Aralık 2015 Perşembe

Cilt Lekeleri Sorunsalı / Pharmaceris Whitening Krem ve Tritone Forte Krem

Merhaba:)



Hem beyaz hemde hassas bir tene sahibim. Bu nedenle güneşe karşı cildimi korumaya çok dikkat etsemde son yıllarda, özelliklede bıyık bölgemde lekelerim inanılmaz derece de arttı. Bir cilt doktorunun söylediğine göre; bıyıkları iple/ağdayla alıp güneşe çıkmak, ordaki deri dokusunu zedelediği için leke oluşmasını sağlıyormuş.Fakat benim bıyıklarım sapsarı ve çok az olduğu için ben zaten almıyorum, tek tük çıkanlarıda cımbızla hallediyorum. Noolur bu güneş lekelerinin başka nelerden kaynaklandığını bilen duyan varsa bana yazsın...


Bıyık bölgemdeki ve burnumdaki lekelerden kurtulmak için birçok yöntem denedim. En son da ezcaneden Pharmaceris markasının Whitening serisinin leke açıcı özellikteki gündüz ve gece kremini alıp kullanmaya başladım.


 Pharmaceris Whitening Kremler, 4 haftalık kullanım sonucunda çeşitli nedenlerden oluşan cilt lekelerini iyileştirmeyi ve cildi aydınlatmayı vaadediyor.

Gündüz kreminin SPF 50 + içermesi çok hoşuma gitti. Kış döneminde kullanırken ekstra bir güneş koruyucu ürüne gerek kalmadı. Kremlerin yapıları çok hafif, cildimde yağlandırma veya herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadı.



 3-4 hafta kadar düzenli kullanmaya çalıştım. Beni tam tatmin etmese de lekelerimi azaltmada başarılı oldu. Ama lekelerin kalıcı olarak gittiğini hissedemiyorum, sanki yaz gelip ben güneşe çıkınca yine simsiyah bıyık lekelerim bana gülümseyecek gibi...Belki uzun süreli düzenli kullanımda tam olarak etkisi görülebilir, kullanmaya devam etmek lazım..


Leke tedavisi için eczaneden aldığım bir diğer krem Tritone Forte oldu. Bu aslında bir ilaç. Reçetesiz satış fiyatı 100-TL civarında olması lazım. Büyük umutlarla aldığım bu kremi düzenli kullanmak mümkün değil çünkü berbat kokuyor. Bu kremi haftada birkaç kez gece yatarken uygulamaya çalışıyorum.

Sizinde böyle bıyık lekeleriniz varsa lütfen nasıl kurtulduğunuzu benimle paylaşın, henüz kurtulmamış olsanız bile paylaşın en azından yanlız olmadığımı bileyim:) Sevgiler.

-Paylas-

24 yorum:

  1. yani ilk önce leken neden oldu eğer ağda ve sir ağda kullanıyorsanız kullanmayın.zaten kullanmıyorum demişsiniz cımbızda kullanmayın bence. Yüzünüzü yıkadığınız bir üründe zarar veriyor olabilir. yani sebebi olmalı bunun sebebini bulunca zaten pek çok ürün redness ve lekelere iti gelmekte. Özellikle avene markanın redness yazıyordu üzerinde sanırım kılcal damar sorunlarına iyi gelen bir ürünü vardı onu tavsiye edebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene ürünlerini çok severek kullanıyorum dediğin kreme de bi bakayım canım teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bende de aynı sorun var, sadece iple aldırmama rağmen bıyık bölgemde çok hafif bir kararma var ve ben de çözüm bulmaya çalışıyorum, henüz bulamadım, ama bulunca blogumda hemen paylaşıcam, gerçekten çok sinir bozucu bi,r durum, seni çok iyi anlıyorum canım,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin çözümü bulduğum zaman seninle paylaşırım ozaman canım kurtulalım artık şu bıyıklardan :)

      Sil
    2. Bıyıkların terlemesinden kaynaklı, suda kırılan güneş ışınları daha yakıcı oluyor.

      Sil
  3. Blog keşif etkinliği sayesinde yeni bir keşfetmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nede güzel olmuş ben senin blogu çoktan keşfetmiştim canım :)

      Sil
  4. Bazı hastalıkların belirtisi de olabilir bu lekeler, doktora gitmek faydalı olacaktır. LR msm jel de cilt lekelerinden kurtulmak adına çok yardımcı oluyor denemenizi öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında haklısın bende uzun zamandır bi cilt bakım polikliniğine gitmek istiyorum, hem dermatologla görüşmüş olurum hemde gereken tedaviler uygulanır. Teşekkür ederim tavsiyen için :)

      Sil
  5. Biyik bolgeniz terliyorsa gunes altinda mercek etkisi yapip lekeye sebep olabiliyormus

    YanıtlaSil
  6. Guzellik uzmani arkadasim pharmaderis leke acici önerdi .kendisi kullaniyor ve tek gecerim diyor.belki faydali olur.yalnız internette satilanlar orijinal degil. Dermokozmetik eczanelerden aliniz

    YanıtlaSil
  7. Merhaba kader arkadaşlarım😀 benimde alnimda ve yanaklarimda oluşan koyu lekelerden muzdaripim.bir sürü krem kullandım,kimyasal piiling bile yaptırdım bir çözüme ulaşamadim.Şu an bir arkadaşımın önerisiyle Celeritt spf 25 krem kullaniyorum.pek açıldığını söyleyemem,aynı zamanda akşamlarıda "sudokrem" kullanıyorum beyazlatıcı özelliği varmış ama hiç ümidim olmadığı halde psikolojimi rahatlatmaya çalışıyorum desem yeridir.

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar benim denemediğim krem kalmadi ayrica kimyasal piiling bile yaptirdim bir çözüm bulamadim.Şuan bir Celeritt spf 25 kremi kullanıyorum bakalim sonuç ne olacak.

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar benim denemediğim krem kalmadi ayrica kimyasal piiling bile yaptirdim bir çözüm bulamadim.Şuan bir Celeritt spf 25 kremi kullanıyorum bakalim sonuç ne olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kizlar kiremlerden vazgecin herşeyi denedim en iyi gelen maya maskesi lekelerin oluşumu guneşin haricinde kullandiğımız ilaclar haplar bende kalan lekelerde doğum kontrol hapi hepimize allah şifa versin

      Sil
  10. kimyasal peeling dahil dünya kadar şey denedim lekeler için. doktorum 6 seans carbon peeling yaptı ve karışım leke açıcı kremler kullandım. heliocare gunes kremi ve gübeşten koruyucu yeşil çaylı bi hapı var. güneşte kalacagım günler o hapı içtim hep. başarı yuzde 80 diyebilirim. derin lekelerim oldugu için tamamen geçmesinin tek yolu cosmelan. ama bu kadarı beni rahatlattı zaten.

    YanıtlaSil
  11. sevgili arkadaşlar,

    yaşım 39, son 2 senedir bıyık ve top sakal görüntülü siyah lekelerle savaşıyorum.Kullanmadığım ürün kalmadı. Cilt doktoruna gittim, kendisi bana bir karışım hazırladı, 1 hafta içinde lekelerim kayboldu; ancak yeniden güneşe çıktığımda sakallarım ve bıyıklarım geri geldi. Bunun tek çaresi lazermiş, geçici olarak lekeler yok olur ama tekrar çıkarmış. Plaja bayan olarak gidip, Ayhan Işık olarak dönmekten nefret ediyorum. kolaylıklar dilerim:)

    YanıtlaSil
  12. Aynı dertten muzdaribim bıyık görünümlü lekeler, bende 3 yıldır bununla savaşıyorum. Kışın expigment kullanıyorum ama her zaman değil, çok yararlı olmadığı için bazı dönemler bırakıyorum. Ya da hafta da 3 gün sürüyorum. Diğer günler mutlaka nemlendirici, beponthol gibi kremler sürüyorum yatmadan önce, sorunun sebebi C vitamini eksikliği ve kuru bir cilt olma ihtimali yüksek. dışarıda mutlaka koruyucu kullanıyorum. Solante 50 faktör, ama yağlı ciltler için pek tavsiye edilmiyor bilginize. Bu lekelerin hiçbir zaman geçmeyeceğini söylüyor uzmanlar ama bence sir, hormon tedavisi dışındakiler içten kaynaklı olabilir mutlaka beslenme düzeninizi değiştirmeniz gerekiyor. Meyve sebze kullanımıza özen göstermeniz. Ben yapabiliyor muyum? Tabii ki de hayır ��

    YanıtlaSil
  13. Aynı sorun bende de var arkadaşlar.. Psikolojim bozuldu diyebilirim cunku gitmedigim doktor kalmadi.Shiseido 'nun leke açıcı kremini almayı düşünüyorum internetteki yorumlara istinaden. İnşallah etkili olur..

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar. Benim lekelenmem azaldı. Bunda doğum kontrol ilacını bırakmam ve terler terlemez ve denizden çıkar çıkmaz yüzümü yıkamam etken. Ayrıca c vit serumu bende bi hayli işe yaradı. Lekelerimi açti biraz. Tamamen geçmedi ama daha iyi hissettiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba lekelerin azalmasına çok sev,ndim c vitamini serumu kullanmayı bende düşünüyorum ama havaların biraz daha serinlemesini bekliyorum yazın kullanmaya cesaret edemedim :)

      Sil
  15. Merhabalar ben de blogunuzu yeni kesfettim, leke konusunda ne yazıkki ben de muzdaribim,acaba Pharmacerisin ürünleri işe yaradi mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba öncelikle bloguma hoşgeldiniz:) Kullanalı çok uzun zaman oldu ama Pharmaseries kremlerin genel olarak ciltte güzel bir aydınlık sağladığını hatırlıyorum.

      Sil