18 Aralık 2015 Cuma

Avene Köpük Temizleyici

Merhaba :)

Yüz temizleme ürünlerinde genellikle dermokozmetik markaları tercih ediyorum. En son kullanıp bitirdiğim Avene Cleance Yüz Temizleme Jeli bitince Avene in köpük formdaki bu temizleyicisine şans vermek istedim.


Direk konuya girecek olursak; Avene Köpük Temizleyici, normal-karma ciltlerin kış mevsiminde tercih edebilecekleri çok hafif yapıda cildi kesinlikle kurutmayan harika bir ürün. Cildim karma olsa bile kışın çok kuruduğu ve neme ihtiyacı herzamankinden daha fazla olduğu için cildi gerip kurutarak temizleyen ürünlerden kaçınıyorum. Avene in jel temizleyicisi de cildimdi pek kurutmamıştı ama köpük versiyonu bu görevi çok daha yumuşak ve hasas şekilde yerine getiriyor.

Ürün hakkındaki detaylar bu resimde ;)
150 ml lik ambalaja sahip olan Avene köpük temizleyiciyi yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum. Bereketli bir ürüne benziyor umarım beni yanıltmaz:) Kış mevsiminde favori temizleyicim olarak banyomda yerini aldı bile ;)


Avene Köpük Temizleyiciyi seçkin eczanelerde ve online dermokozmetik satış sitelerinde bulabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalıın ;)

-Paylas-

2 yorum:

  1. Benim de almam gerekiyor göz temizleyicisi avar mı ya da kullandın mı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goz temizleyicisi olarak garnier in makyaj temizleme.suyunu kullaniyorum canim cok memnunum ;)

      Sil