9 Kasım 2015 Pazartesi

Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi

Merhaba:)

Moshos Garden markasını uzun zamandır hem bloglardan hem instagramdan sıkça duymuştum. Yaklaşık bir ay öncede Moshos Garden ın internet sitesinden iki tane ürün sipariş ettim ve denemeye başladım. Denediğim ürünlerden ilki amber ve gül özlü kil maskesi oldu.



 Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi; ciltteki ölü hücreleri doğal kil ile temizleyerek, içeriğindeki doğal yağ, bitki özleri ve Isparta gülsuyu ile nemlendirmeyi, cilde ışıltılı bir görünüm kazandırmayı vadediyor. Karma ve hassas ciltlere öneriliyor.



 Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesini haftada bir kere banyodan sonra temizlenmiş cildime uyguluyorum. Çok az miktarda alıp birkaç damla suyla seyreltip yüzüme uyguluyorum. Maske tamamen sertleşip kuruyunca yıkıyorum. Ardından tonik ve nemlendirimi sürüp cilt bakımımı tamamlıyorum.

* Uygulama sonrasında cildimde tertemiz, pürüzsüz bir his bırakıyor.
*Kokusu harika, maskenin kapağını açıp sürekli koklamak geliyor insanın içinden:)
*Gözeneklerinizin temizlendiğini görüyorsunuz, ancak kalıcı etkisini görmek için düzenli kullanmak lazım.
*Cildimdeki ölü hücreleri, cildimi yıpratmadan hassas bir şekilde temizliyor, kurutmuyor.


Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi ile ilgili benim izlenimlerim bunlar. Her şeyden önce markanın ürünlerinin tamamen saf, doğal ve el yapımı olması; ayrıca içeriğinde hiçbir şekilde zararlı kimyasallar olmaması yeniden bu maskeyi ve markanın diğer ürünlerini de yeniden satın alma sebebim olacak. Sizde hem uygun fiyatlı hem içeriği doğal hemde cildinizi hassas şekilde temizleyecek maske arayışı içerisindeyseniz hiç düşünmeden Moshos Garden Butik ten siparişinizi verebilirsiniz:)

-Paylas-

5 yorum:

  1. son zamanlarda herkesin beğendiği bir marka oldu elimdeki maskeler ürünler vs bitince almayı düşünüyorum gerçekten :D

    YanıtlaSil
  2. çok denemek istediğim bir ürün elimdekiler bitince deneyeceğim mutlaka teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Elimdeki maskeler bittiğinde alacağım ilk ürün olacak kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir ürün bende kullanıyorum süper bir cilt maskesi :))

    YanıtlaSil