6 Kasım 2015 Cuma

Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer (Güncellendi*)

Merhaba :)

Kısa bir süre önce Rossmann sayesinde ülkemize gelen dünyaca ünlü Catrice markasının denediğim ilk ürünü Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer  oldu.

Catrice Concealer

 Yazısını ŞURADA yazdığım Revlon Concealer ın kalıcılığından çok memnun kalmayınca Mac Pro Longwear kapatıcıya geri döneyim diyordumki yabancı bloggerların sıkça övdüğü Catrice concealera bi şans vermek istedim. Belki MAC e okadar para vermeden, uygun fiyatlı ve beklentilerimi karşılayan bir kapatıcım olur umuduyla...
Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer

*Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer ın bendeki rengi "Light Beige". Sarı alt tonlu oluşunu ve ten rengimle uyumunu çok sevdim. 

*Yapısını, likit değil de kremsi olarak tanımlayabilirim. Revlon gibi akışkan da değil stick formdaki kapatıcılar gibi katı da değil.


* Uygulama sonrası tenimde bıraktığı kadife hisse ve aydınlık görüntüye bayıldım.

*Gözaltlarımda bariz bir kurutma yada çizgilere dolma problemi yaşamadım, ama ben yinede gözaltlarını nemlendirmeden kullanmamak gerektiğini düşünüyorum.

Concealer

*Orta düzeyde kapatıcılığı var, çok fazla mor gözaltlarını kapatmasını beklemeyin.

*Kalıcılığı beni tatmin etti şimdilik iyi anlaşıyoruz.

*Arkadan çevirerek ürünü fırçaya iten bir ambalajı var. Gayet kullanışlı bence.

*En iyi uygulama sonucunu ıslak süngerle elde ettim.

Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer ı  Rossmann mağazalarında 15-TL gibi bir fiyata bulabilirsiniz. Catrice markasından bana önereceğiniz ürünleri bekliyorum;) Şimdilik hoşçakalın...

*Yazıyı yayınladıktan 2 gün sonra ürünün arkadaki kapağı yerinden çıktı, tekrar taktığımda ürünün bittiğini gördüm ve inanamadım. Yani yaklaşık 2 hafta içerisinde concealer bitmiş oldu ki çok yoğun kapatıcı uygulayan bir insan değilim. Bendeki ambalajıda sıkıntılı çıktı. Demem o ki evet güzel kapatıyor, evet aydıklık görünüm veriyor çok güzel bir ürün ama çok çabuk bitmesi ve ambalajının hemen bozulması sebebiyle benden sınıfta kaldı....

-Paylas-

3 yorum:

  1. hiç denememeiştim ama güzel duruyor bi bakayım

    YanıtlaSil
  2. İlk olarak siteniz çok güzel.sitenize destek olmak isterim benimde eğitim amaçlı sitem var reklam takası yada dost siteler bölümüne sizi ekleyebilirim eğer isterseniz iletşim için:ysn34ysn34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Markayı ve ürünü denemedım ama hoşuma da gitmedi değil alıncaklar listesine olmasada muadil ürünlerim çok fala olduğundan dolayı bakılacaklara eklenebilir belki benide cezbeder belli mi olur :)
    keşif etkinliğiyle geldim takibe aldım
    balinkokusu.blogspot.com.tr
    beklerim :)

    YanıtlaSil