11 Ağustos 2015 Salı

Hask Keratin Protein Düzleştirici Şampuan

Merhaba:)

Bugün blogumun konuğu birkaç önce denemek için aldığım ancak kullanmayı yarıda bırakmak zorunda olduğum HASK Keratin Protein Düzleştirici Şampuan.

hask keratin protein düzleştirici şampuan



Aslında kullanıp memnun kaldığım, ve artık şampuanım bu asla değiştirmem dediğim ürünler olsa da yeni bişiyler görünce denemeden duramıyorum. Hask markası da Gratislerde bu sene içerisinde satılmaya başlandı yanılmıyorsam 3 serisi var: Mono Oil, Macadamia Oil ve Keratin Protein.

Ben düzleştirici etkisi olan keratin protein olanı aldım. İçerisinde sülfat, paraben, ftalat, gluten, alkol ve yapay renklendirici yok. Bu yönden gayet tercih edilebilir bi şampuan aslında. Boyalı ve yıpranmış saçları beslemeyi, yumuşatmayı, bakım yapmayı vaat ediyor.

hask düzleştirici şampuan içerik
Benimde bu şampuanı alırken keratin saçlarımı besler güçlendirir gibi umutlarım vardı:)  Aslında İnternetten okuduğum yorumlarda özellikle yağlarından herkes çok memnundu, şampuanları içinde çok olumlu yorumlar vardı. Ancak bu şampuan bende işe yaramadı. Saçlarım yıkadıktan sonra tüy tüy oldu, hep bi ağırlık hissi benimleydi. Yinede ben bunu bitiriyim hadi biraz daha kullanayım etkisini görürüm desemde yok olmadı.. Yarıya kadar şans verdim dahasına dayanamadım.

Her ürün her saçta aynı etkiyi gösterecek diye bir şey yok. Benim saçlarım ince telli, dipleri yağlı, uçları kuru. Sadece benim saçlarıma da iyi gelmemiş olabilir ama benim şampuan hakkındaki deneyimlerim böyle, tavsiye edemiyorum:(

HASK Keratin Protein Düzleştirici Şampuanların indirimsiz satış fiyatı 16,90-TL. Gratislerde bulabilirsiniz.

-Paylas-

14 yorum:

  1. benim de bir ara evim şampuandan geçilmiyordu ama hepsi yarıya kadar ya kullanılmış ya kullanılmamış :) şimdi amaan ya dedim tek bir şampuanda kaldım o reklamlardaki fönlü kızlardan olamadım bi türlü :D :D :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın canım ne yaparsak yapalım o reklamlardaki gibi olmuyo :) aslında benimde devamlı kullandığım favori şampuanlarım var saçlarıma iyi gelen ama işte huyum kurusun yeni bişiyler denemekten vazgeçemiyorum :)

      Sil
  2. Ben saçıma CarrotCare havuçlu şampuan ve saç kreminden başka hiçbirşey kullanmıyorum ve çok iyi geliyor saçlarıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum tatlım hatta bende senin blogundan görüp araştırmıştım o şampuanı. 80-TL gibi bi fiyata geliyodu biraz fazla geldi şimdilik artık elimdeki şampuanlar bitince bi denemek istiyorum kendisini ;)

      Sil
  3. içeriği güzel olsada ben de sevmedim bu şampuanı :) dermokil yada restorex şampuanları deneyebilirisin :) ikisi de çok uygun ve başarılı şampuanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. restorex i de denemek istiyodum canım teşekkürler ekledim listeme :)

      Sil
  4. Merhaba canım blog keşif etkinliğinden geliyorum bende beklerim :)
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Ben de Hask' ın Hindistan cevizi özlü şampuanını kullanmıştım ama hiç memnun kalmadım. Saçlarımda ağırlık hissi yarattı, sanki hiç saçlarımı yıkamamış gibi.Ürün israfı yapmamak için hepsini bitirdim ancak bir daha hayatta kullanmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ancak yarısına kadar dayanabildim geri kalanı fırça temizliklerinde kullanılacak :)

      Sil
  6. acıkcası bana da çok önerilen bir şampuan oldu bu maskesi ve yaglarıyla birlikde içeriğinden dolayı herkesin banyosunda yerini almıştı...o nedenle bende denemeye başladım umarım ben etkisini görürüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım senin saçlarına iyi gelir canım ben pek sevmemiştim :S

      Sil
  7. https://www.facebook.com/profile.php?id=100010746669774
    Dökülen saçlardan umudunu kesenler, saçım çok zayıf diyenler, döküle döküle azalan saçlar için çözüm önerisi EFSANE SAÇ BAKIM YAĞI VE ŞAMPUAN SET…

    Öncelikle 3 hafta gibi bir süreç gerektiren bu kürü sabırla uygulamanızı tavsiye ederiz. %100 doğal ve 10 bitki özlerinden oluşan Efsane saç bakım yağını haftada 3 kez yatmadan önce saç diplerinize parmak uçlarınız ile masaj yaparak uygulayıp saçınızı ince bir tülbent yardımı ile sararak bekletiniz. Minimum 3 SAAT saçınızda bekletin. Sürenin uzaması ürünün saçınızdaki etkisini artırır. Uygulama sonunda ŞAMPUANI İLE yıkayıp durulayınız.

    Not: ilk hafta kür uygulaması yaparken saç dökülmenizin devam ettiğini Fakat 2 ci hafta bitiminden sonra saçlarınızda gürleşme ve onarımı sizde gözle görülür şekilde fark edeceksiniz.

    EFSANE SAÇ BAKIM YAĞI VE ŞAMPUANI İLE SAÇLARINIZA SİHİRLİ BİR DOKUNUŞ YAPIN… KISACIK SÜREDE UPUZUN OLSUN

    EFSANE SAÇ BAKIM YAĞI VE ŞAMPUAN SET 85 LİRA

    SİPARİŞ TEL:0533 059 72 18

    YanıtlaSil
  8. Gratisten alalı daha 2 saat olmamıştır sacim temiz oldugu halde denedim meraktan ben cok çok memnun kaldım inşallah uzun vadede bi fikrim değişmez

    YanıtlaSil
  9. Bunun keratin oil ini kullanıyorum ve bende mükemmel etki gösteriyor. Benimde saç tipim senin ki gibi.

    YanıtlaSil