21 Temmuz 2015 Salı

Bodrum, Gümüşlük (Pitos Bungalows)

Merhaba :)

Bayram tatilinde 2 günlük bi kaçamak yapıp arkadaşlarla Bodrum Gümüşlüğe gittik. Nerede kalalım diye araştırırken Booking sayesinde Pitos Bungalows diye bi pansiyon keşfettik. Çokta memnun kaldık:) Sizlere de fikir olması açısından bu yazıyı yazmayı kendime bir borç bildim :)

Pitos Bungalows
Pansiyona bu kapıdan giriyorsunuz ve etrafta gezinen kazların, tavukların sizi karşılaması an meselesi :)

Salıncakların, hamakların olduğu çok huzurlu yemyeşil bi bahçesi var.
Kaldığımız bungalowun önünden bi kare:)

İşte bizim tatil evimiz:) Her evin önünde masası ve salıncağı var. Ayrıca bungalowun içide çok temizdi söylemeden geçersem olmaz.

Bungalowların hemen önünde pansiyona ait bir kafe ve plaj var. Şezlong ve şemsiyeler ücretsiz kullanılabiliyor. Tamamen kum olan plaj özellikle çocuklu aileler için çok uygun bence. Arkadaki restoran bölümünün küçük göründüğüne bakmayın kocaman ahşap masaları var ve harika yemekler çıkıyor. Menüsü çok geniş ve fiyatlar çok uygundu. Mutfakta bulunan taş fırın sayesinde sabah kahvaltıda sıcacık ekmeklerimiz oldu, ayrıca bu fırından çok lezzetli pideler lahmacunlar ve pizzalar çıkıyor. Hatta yediğim en iyi lahmacunlardan biri kesinlikle Pitos Bungalows a ait :) Kahvaltısı da gayet yeterliydi. Her şeyden önce ürünlerin doğal olduğu çok belliydi. İncir reçelinin tadı hala damağımda:) Dediğim gibi pansiyonun mutfağı çok çok iyi.

Plaj kum olduğundan sabah yürüyüşlerimizi sahil boyunca yapmak çok keyifli oldu.
Eğer; ben tatilimi kitap okuyarak, curcuna olmadan huzur içerisinde geçireyim, büyük otellerde ordan oraya yetişmeye çalışarak yorulmayayım, akşamüstü hamakta keyif yapayım, restoran dibimde olsun her istediğim önüme gelsin, bütün bunlar olurken pansiyon tertemiz ve uygun fiyatlı olsun diyorsanız Pitos Bungalows a bi uğrayın derim:)

Bu arada pansiyonumuz Gümüşlük merkeze arabayla 5 dk, Bodrum merkeze de 20 km mesafedeydi. Biz iki gecede Gümüşlük merkezine gittik. Harika balık restoranlarına, ünlü lokmacısına ve el yapımı ürünlerin satıldığı çarşısına doyamadan geldik.

***Gümüşlük merkezden birkaç fotoğrafla yazımı sonlandırıyorum ama bayram kalabalığı sebebiyle önümden birsürü insan geçerken ben maalesef doğru düzgün fotoğraf çekemedim. Artık kusuruma bakmayın :(

Gümüşlükteki balık restoranların çoğu deniz kenarında bulunuyor. Fiyatları biraz daha uygun olabileseydi iyi olurdu ama maalesefki pahalılar !

Gümüşlükte bi kafe. İnsan bu manzara karşısında kahvesini içerken daha ne isterki :)

Gümüşlük çarşısında el yapımı lambalar, takılar satılan dükkanlardan biri.

Fotoğraf her nekadar bulanık olsa da Gümüşlük çarşıda takı satan dükkanlardan biri olduğunu anlayabiliyoruz :)

Başka bir yazıda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalııın :)