29 Haziran 2015 Pazartesi

Sally Hansen Instant Cuticle Remover - Pratik ve Hızlı Manikür

Günaydıııınn:)

Neredeyse 1 aydır bloguma yazı yaz(a)mıyorum. Ev taşıma işleriyle uğraştım, hayatımda ilk kez evimi taşıdım, beklediğimden tahmin ettiğimden daha zormuş. Tadilattı tamirattı temizlikti dekorasyondu derken gerçekten çok yoruldum, neyseki bitti ve bende bloguma geri döndüm. Çok özlemişimmm:)




Yaklaşık bir seneden fazladır elimde olan sık sık kullandığım, ama kıymetini taşınma işleri sırasında daha iyi anladığım bi üründen bahsetmek istedim bugün. Kendisi Sally Hansen in kütikül temizleyicisi. Hızlı ve pratik bi şekilde tertemiz, adeta yeni manikürden çıkmış tırnaklara sahip olmanızı sağlıyor.
Tırnaklarımın ürün uygulanmadan önceki bol kütiküllü hali :)
  Ürünün uygulanması çok kolay. Tırnak kenarlarına sürüyoruz, sadece 15 saniye bekliyoruz ve tırnak etlerini geriye ittirip ellerimizi yıkıyoruz. İşte bu kadar :) Hatta ben bazen tırnak etlerini ittirme kısmını atlayıp, ürünü hafifçe tırnaklarıma yedirip yıkıyorum. Sonuç yine harika oluyor.

Bu da tırnaklarımın Sally Hansen Instant Cuticle Remover dan sonraki hali :)

Ben ürünün sonuçlarından, bana zamandan kazandırmasından (ki en değerli şeyim zaman), çok bereketli oluşundan, bana hijyenik olarak manikür keyfi yaşatmasından çok memnunum, mutluyum herkese de gönül rahatlığıyla tavsiye ediyoruuum :)

Gratisten satın aldığım Sally Hansen Instant Cuticle Remover ı benzer kozmetik mağazalarında veya eczanelerde bulabilirsiniz. İnternet üzerinden ürünü incelemek ve satın almak isterseniz BURAYI tıklayabilirsiniz.

Şimdilik hoşçakalıın ;)

-Paylas-

14 yorum:

  1. Alınacaklar listemde yer alan bir ürün. Olumlu yorumlar okudukça almakta geç bile kalmışım diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun kalacağını umuyorum canım pratik bi ürün :)

      Sil
  2. alınacaklar listemde yazılı fark inanılmaz:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim :)
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Alacaklar listeme ekledim bile çok güzel anlatmışsın canım :)

    YanıtlaSil
  5. Etkisi güzel gözüküyor ben de deneyebilirim bunu, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım umarım sende memnun kalırsın ;)

      Sil
  6. Merhabaaaa
    Blogunuzu yeni keşfetme imkanım oldu ve takibe aldım. Umarım siz de benimkine bir göz atarsınız ^-^
    sizleriizliyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. bu ürün benim tırnaklarım da kuruluk yaptı sevemedim ben ya :)
    keşif etkinliğimden geldim desteklerinizi bekliyorum
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona
    YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

    YanıtlaSil
  8. merhaba canım yazılarını severek takip edicem :) bende bloguma beklerim http://fundanndunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Akıla yazıldı, teşekkürler canım denk gelirsem mutlaka göz atıcam :)

    YanıtlaSil