15 Ocak 2015 Perşembe

John Frieda Sheer Blonde Go Blonder Lightening Spray-Saç Rengini Açıcı Sprey

Yaklaşık iki yıl önce keşfettiğim, o günden beri hayatımın ürünü olan, beni kuaförlere istediğim saç rengini anlatma mücadelesinden kurtaran bu harika ürünü paylaşmak istiyorum. Saç rengim açık küllü kumral diyebileceğimiz sarıya çok yakın bir renk. Ama ben hep biraz daha sarı, röfle yaptırmışım gibi değilde güneşten açılmış gibi duran doğal bir renk olsun isterdim ve bu istediğim bugüne kadar hiçbir kuaför tarafından karşılanamadı. Neyseki John Frieda Go Blonder saç rengini açan sprey imdadıma yetişti:)

John Frieda Saç Açıcı


Ürünün kullanımı çok basit. Banyodan çıktıktan sonra havluyla nemini aldığımız saça spreyi uyguluyoruz. Kalın dişli bir tarakla tarayıp eşit şekilde dağılmasını sağladıktan sonra saç kurutma makinesi ile kurutuyoruz. Haftada iki kere kullanmanın ideal olduğunu düşünüyorum. Fazla kullanım saçta yıpranmalara sebep olabilir. Her ne kadar bugüne kadar benim saçlarımda yanma-yıpranma gibi bir zarara yol açmamış olsa da, sonuçta elimizdeki saç rengini açan bir ürün ve dikkatli kullanılması gerekir. Zaten haftada iki kez kullanınca çok çabuk sonuç alabiliyoruz. Benim saçlarım 3 haftalık kullanım sonrası istediğim rengi çoktan almıştı.

saç rengini doğal yollarla açmak
3 haftalık kullanım sonrasında bendeki sonuç bu şekilde oldu:)
John Frieda Go Blonder saç açıcı sprey 100 ml lik şişede satılıyor. Geçen sene aldığım spreyi hala kullanıyorum yarısı yeni bitti diyebilirim. Buda ne kadar bereketli olduğunu anlatmam için yeterli sanırım. Bu güzel ürünle ilgili olan tek kötü şey ülkemizde henüz satışa sunulmamış olması. Bu serinin şampuan, saç kremi, bakım spreyi gibi diğer tüm ürünleri satılırken saç açıcı spreyi maalesef yok:(  Ben instagramda satış yapan güvenilir bir siteden kargosuyla beraber 70-TL ye almıştım. Ancak yurt dışında 10-15 Euro civarında bir fiyatı olduğunu duydum. Yurt dışına giden tanıdıklarınız olursa mutlaka sipariş etmenizi tavsiye ederim. Saç rengini açmak isteyen sarışın ve kumrallar için tartışmasız kaçırılmayacak bir ürün.

-Paylas-

12 yorum:

  1. Seda hanım saclarinizin uygulama öncesi görüntüsünü gormemiz mumkun mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda uygulama yapmadan önceki halini paylaşacağım.

      Sil
  2. çok doğal ve yumuşak bir renk..

    YanıtlaSil
  3. Saçlarınızda nasıl bir değişim yarattığını görmek açısından önceki halini görmekte yarar var. Farkı görmek, ürünün faydası hakkında da bizlere bir fikir verecektir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız en kısa zamanda saçlarımın sprey uygulanmadan önceki halini yayınlayacağım.

      Sil
  4. Instagramda nerde n aldınız türkiyede bulamıyorum lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dbms kozmetik diye bi hesaptan aldim canim facebookta da ayni isimle bulabilirsin eger bulamaz yada ulasamazsan tekrar yazar misin ben bi sekilde ulastiririm sana bu urunu ;) -

      Sil
    2. Ben ulaşamadım acaba rica etsem bana yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler

      Sil
    3. Satıcıyla iletişime geçtim canım eğer haber alamazsam bu linkten yurt dışından getirtebilirsin:) http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xjohn+frieda+spray.TRS0&_nkw=john+frieda+spray&_sacat

      Sil
  5. Önceki saç renginizi paylaşın lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceki saç rengimi resimde aralarda görünen kumral renk olarak kabul edebilirsiniz. maalesef burada paylaşabileceğim şekilde çekmemişim önceki saç rengimi :(

      Sil